/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Xp kan ikk finde netværkskort
Fra : cool_boy12
Vist : 459 gange
200 point
Dato : 05-11-06 23:39

Hej, jeg har formaterede min pc og installerede Xp home, men den kan ikk finde min netværkskort, der stå at den hedder Ethernet , mere ved jeg ikk om min netværkskort, er der nogen der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-11-06 23:58

Hent og kør SIW, den kkan fortæll ehvad de thedder, men XP burde kunn efinde det selv.
http://www.gtopala.com/

Accepteret svar
Fra : smik

Modtaget 200 point
Dato : 06-11-06 07:28

Det kunne ud som om du magler nogle driver til dit bundkort, hvis du har en cd som var med dit bundkort. eller som BjarneD skriver.. Ells kan prøve og hente det her program det kan osse henvise til dem der laver bundkort m/m.

http://www.majorgeeks.com/EVEREST_Free_Edition_d4181.html

Mvh. smik

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-11-06 08:42

Du skal indstallere alt fra din CD som hører til comp. (noget med utility kan den hedde)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-06 08:56

hmm - havde problemet engang - gik i enhedshåndtering og der lå det bare og lå til ingen nytte - kunne ikke opdateres - kunne intet ! Så jeg afinstallerede det og da jeg genstartede kom det igen og virkede fint - måske værd at prøve ???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-11-06 09:51

Flyt netværkskortet til en ny slot, og start computeren.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : cool_boy12

Dato : 06-11-06 10:29

Tak til jer alle, men jeg skulle bare installer EVEREST, så fik jeg og vide hva de forskelige ting hedder, som f.eks, min grafikkort, lydkort og bundkort, også fik jeg downloadet de driver og nu virker det hele fint.

TAK FOR HJÆLPEN smik

Godkendelse af svar
Fra : cool_boy12

Dato : 06-11-06 10:30

Tak for svaret smik.

Kommentar
Fra : smik

Dato : 06-11-06 10:34

Vel bekomme godt du kunne bruge det

Mvh Smik

Kommentar
Fra : smik

Dato : 06-11-06 10:35

Vel bekomme godt du kunne bruge det

Mvh Smik

Kommentar
Fra : smik

Dato : 06-11-06 10:35

Vel bekomme godt du kunne bruge det

Mvh Smik

Kommentar
Fra : smik

Dato : 06-11-06 10:37

Vel bekomme godt du kunne bruge det

Mvh Smik