/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Kan ikke komme på min server
Fra : edb.dk
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 02-11-06 19:53

Hej med jer.

Jeg sad og rodede en del med min mailserver igår. Nu kan jeg sku ikke åbne de mapper som er sat til deling. Jeg får denne fejl: "serveren er ikke konfigureret til transaktioner" hvad er der galt og hvordan kan jeg rette fejlen.

Håber at der er en som kan hjælpe, for jeg er kørt fast...

Kommentar
Fra : peque

Dato : 03-11-06 12:01

Det er godt nok ikke meget info omkring dit problem!

Hvilket styresystem har du ??? hvad roede du med - Hvad har du ændret - og hvad står der i fejlkoden helt præcist

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-11-06 17:43

Nu ikke så hurtig peque, dette er en gætteleg, lige som mange andre spørgsmål her på KANDU. Nogle af dem vil lege "tampen brænder", så man hele tiden skal spørge sig frem.
Der er nogen der aldrig lære det!

Kommentar
Fra : peque

Dato : 03-11-06 17:47

Tja det er jo nok rigtig nok - Ingen info og alle svar !!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-11-06 09:16

ja og så skal spørger også kun kunne give et ja eller nej en gang om ugen,
bagefter opdager man at der under brugerprofilen er flere u-lukkede end lukkede spørgsmål.
Desværre mere reglen end undtagelsen for at man spilder tid.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-11-06 17:17

Nu har du igen åbnet en ny tråd, men ikke reageret her.