/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Job søges
Fra : mahir
Vist : 466 gange
50 point
Dato : 01-11-06 00:25

Hej der ude søger noger arbejde jeg kan lave der hjemme i min stue, ikke noget med telefon samt internet...

Alt har interesse,

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-11-06 00:40

Hej mahir.

Prøv at kigge her:

http://www.google.com/search?lr=lang_da&q=hjemmearbejde&sa=S%F8g&hl=da

- Google er din ven

Held og lykke med det.
Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-06 11:02

vil.du

Det er lidt svært at kigge på UDEN internet

Ellers er der masser af muligheder...
Eks:
Gøre rent
Vaske op
Passe børn

For du havde vel ikke tænkt dig at en arbejdsgiver skulle bringe arb. til DIG ???????

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-11-06 11:25

Der er da masser af arbejde hjemme i stuen.
Der skal vandes blomster, støvsuges, tørre støv af m.m., så der er nok at gå i krig med.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-11-06 11:58

Jamen refi - hvem siger at mahir ikke har internet? og når man kan sætte spørgsmålet herind, på www.kandu.dk så har man da adgang til Nettet, i hvert fald muligheden?
Ellers er man vel på biblioteket - og dér kan man sørme da osse kigge på Google?

Hmm...

Men mere held og lykke til Mahir.

Mvh.Dorthe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-06 12:09

Nu gik min kommentar også mest på at spørgeren IKKE ville have noget med internet....

Bortset fra det er det kun "plattenslager" hjemmearb. du finder på nettet og som regel noget hvor man blot betaler en masse penge for at få nogle link - der alligevel ikke kan bruges til noget som helst.....

Den bedste mulighed er marketing, men det kræver telefon (og er ikke godt lønnet uanset hvad de lover)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-11-06 12:20

Du har ret refi, jeg ved i hvert fald at det aller meste hjemmearbejde er dårligt lønnet, jeg kendte engang et gammelt ægtepar som sad, dagen lang, og satte sådan nogle lukkedimser i plastikposer - hele deres (eneste) stue var nærmest omdannet til en hjemmearbejdsplads. Så vidt jeg husker fik de 2 øre pr. pose og hver pose krævede 3-4 arbejdsgange. Det er nogle år siden - men alligevel.
De tog det så som en slags tidsfordriv og var egentlig udmærket tilfreds med det.

Men leve af at arbejde hjemme - den tror jeg heller ikke rigtigt på

Mvh. Dorthe