/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
spørgsmål
Fra : shallowbay
Vist : 572 gange
50 point
Dato : 29-10-06 02:51

jeg har taktiken om at stramme en vis muskel så man beholder sin erektion efter man er kommet for at holde længere,
men så er mit spørgsmål: når man bruger kondom, er det så lovligt at fortsætte nu da dutten er fyldt op? Jeg tænkte om den kunne springe?

Kommentar
Fra : Solmyr

Dato : 29-10-06 05:00

Den springer ikke bare .. den bliver jo ikke pustet op og trykket i den udlignes ved at man fortsætter. Dog er det naturligvis altid sikrest at lade være, men så igen tænker man på modparten og vil gerne fortsætte så længe man kan.. det sker jo at man kan lidt bagefter og jeg har aldrig været udsat for at et kondom er sprunget.

men igen.. det kan jo ske..

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 29-10-06 10:02

det er faktisk forbudt, det kan i værste tilfælde give op til 9 mrd ubetinget gravid straf og derefter 18 års problemer.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 29-10-06 10:08

det er en rigtig dårlig ide at fortsætte med et fyldt kondom. Tag et nyt på, og leg videre

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 29-10-06 13:24

Skift kondom!
Husk at hvis kondomet springer, er der også dødsens farlige HIV bakterier på spil, så det er mere end blot 9mdr./18år det drejer sig om.
Desuden er det ikke kun faren for at kondomet springer, der er også stor fare for at sæden fordeler sig op langs penis og gør den slimet/glat så kondomet gliger af i al ubemærkethed.
Måske kan du træne dig op til at holde musklen stram mens du skifter kondom? Du er jo nået meget langt i dette, så muligheden er bestemt inden for rækkevidde

Mvh
ypsiQ

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 30-10-06 00:21

nu er der vel kun dødsensfarlige hivvirus på spil, hvis manden er så dum at knebbe hvis han er livsfarlig for sine omgivelser og kan smitte...altså i besiddelse af denne dødnsfarlige sygdom...går d fra, at personer i nutidens oplyste samfund, lader sig hiv/aids teste, hvis de inlader sig på et nyt forhold, før ma smider kondomet...
og...så er det vel ikke alle der bruger kondom af denne ene grund...det kunne jo også tænkes, at manden er af den kloge type, der ikke vil risikere selv at gå hen og kunne få noget han ikke ivl erhverve sig uden kondom....kvinder kan også smitte med diverse sygdomme...
bare lige en tilføjelse..
mvh...missj