/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Flash
Fra : Klokker
Vist : 489 gange
200 point
Dato : 28-10-06 12:17

Kan ikke indstalerer flash , har set andetsteds at jeg skulle afindstalerer den gamle flash(der er ingen) og så rense med et program (registeringsbasen) men det hjælper ikke , når jeg vil downloade lader den som om og siger det det er indstaleret , men det er det ikke.

Ps: har en Yahoo Toolbar som jeg ikke kan slette , hvis det har noget med hinanden at gøre hvis ikke venter vi med dette.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-10-06 12:28

for det første så skal du afinstallere flash som du selv nævner. Det ligger sikkert og driver rundt på harddisken

Prøv dette

Start - Kør - skriv Msconfig og tryk enter - faneblad Start - fjern flueben ud for Flash - ok
- genstart - efter genstart sætter du kryds i Vis ikke ....

derefter

Kontrolpanel - tilføj/fjern programmer - find flash - fjern

derefter

prøv så at installere Flash på ny

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 28-10-06 13:23

der er ingen flash i fanebladet start ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-10-06 13:27

Det var bare for at sikre at det ikke kørte i baggrunden og derfor ikke lod sig afinstallere

Det vil være muligt at fjerne rester af Flash inde i Registreringsdatabasen men det kræver lid forsigtighed. Nu ved jeg jo ikke om du kender til regedit

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-06 14:03

Du har sikkert fået Yahoo toolbar her: http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
læg mærke til at Yahoo toolbar er markeret, den vinge skal du fjerne før du downloader, toolbaren kan sandsynligvis fjernes i Tilføj/fjern programmer, er det ikke mulig, så prøv at køre HighjackThis, find linier med Yahoo toolbar, marker disse linier og lad programmet fjerne dem, du skal ikke fjerne andet med denne scanner, læg eventuel loggen herind, hvis nu der er andet skidt som skal fjernes og vent på der kommer en ekspert og ser loggen igennem, HighjackThis kan du hente her: http://www.spywarefri.dk/downloads1/hijackthis.exe
Jeg har ikke blandet mig i hvordan du får flash til at køre, kun hvordan fjerner toolbaren

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 28-10-06 14:11

Der er vejledning i at afinstalere flashplayer her: http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_14157
derefter kan du sandsynligvis instalere en ny player

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 28-10-06 14:35

Har været inde i regedit og finde andre ting , sååå fik yahoo væk fra skrærmen men den ligger stadigvæk i tilføj/fjern der kan jeg ikke fjerne den , men ligemeget nu kører den ikke mere hver gang man lukker op tak for det o.v.n

Godkendelse af svar
Fra : Klokker

Dato : 28-10-06 14:55

Tak for svaret o.v.n.. den sad lige i skabet, hold da op jeg har bare brugt tid på det , konen har skældt ud for ikke at kunne se forskellige ting, lækkert nu virker det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-06 15:02

Selv tak Klokker, så er familiefreden reddet denne gang