/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Ang. Programmet Winfamily 6.2
Fra : LilliSuper
Vist : 4670 gange
20 point
Dato : 27-10-06 10:48

Hej

Jeg har skrevet min familie ind i dette program og nu vil jeg gerne udskrive det so jeg kan give det videre , men jeg synes ikke det er ment at forstå i hvilket led jeg er i altså hvem der min oldefar oså videre.

Er der nogle herinde der kan hjælpe mig med at finde et progarm som er ment at forstå for andre læsere og mig selv .

Mange tak for hjælpen

Hilsen LilliSuper

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-10-06 10:58

Prøv Legacy

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 27-10-06 11:13

Prøv at se på Family Tree Maker. Det er på dansk og er let at gå til. Laver flotte rapporter og slægtstræer.
Programmet har en aktiv brugergruppe tilknyttet. Den kan hjælpe dig med at løse eventuelle problemer.
Du kan se mere om programmet på http://www.sitecenter.dk/bkb_trading

Accepteret svar
Fra : mrcmoch

Modtaget 20 point
Dato : 27-10-06 14:09

Jeg har i flere år brugt winfamily til min slægtsforskning, og som evt. ny bruger kan det anbefales at bruge det trykte manual som kan hentes på: www.danmark.winfamily.com. under (trykt manual), jeg må indrømme at jeg ikke har problemer med det, - et andet program som også fås med dansk oversættelse, er Family Tree Maker som jeg også bruger.

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 27-10-06 15:07

Til mrcmoch

Linket virker skal være uden de 3 w'er,

http://.danmark.winfamily.com

MVh f.larsen

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 27-10-06 15:08

Til mrcmoch

Undskyld der manglede at vlive slettet et punktum.

http://danmark.winfamily.com

MVh f.larsen

Kommentar
Fra : LilliSuper

Dato : 28-10-06 08:48

hej alle som har svaret mange tak for hjælpe . senere idag kigger jeg på de steder i har anbefalet mig også henvender jeg mig igen.

Godkendelse af svar
Fra : LilliSuper

Dato : 29-10-06 09:55

Tak for svaret mrcmoch.

Jeg fortsætter med at bruge min Program. jeg har fundet ud af hvordan man laver en Fast bogform.

Tak for hjælpen.

Ps. Hvorfor kan jeg ikke importere en ged fil fra min søster , som også laver slægtsforskning , men bruger et andet program?????

Kommentar
Fra : nittehans

Dato : 14-11-06 00:29

Hej LiliSuper

Ged filer er lidt underlige, hvis de kommer fra samme program, f.eks. Win-Family som jeg også selv bruger, så kan andre Win-Family programmer håndtere dem.
Hvis de derimod kommer fra Brothers Keeper, så er der problemer.
Vær iøvrigt forsigtig med Ged filer, de skal absolut anvendes med forsigtighed.

Venlig hilsen

Nittehans
http://www.nittebjerger.dk/