/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen lyd
Fra : fally
Vist : 824 gange
500 point
Dato : 26-10-06 18:28

Min computer er tavs - jeg tror der en der har trykket på "alcrmv.exe" i windows xp - (den ser da også festlig ud) - og nu kan jeg ikke finde ud af hvad jeg gør for at få lyd på igen. Jeg har forsøgt med recover cd'en, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget brugbart
Mvh Fally

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-06 18:33

Prøv lige at klikke Start - Højreklik Denne computer - Egenskaber - Enhedshåndtering - Hardware - Er der gult spørgsmåltegn ud for lyd, for så er driveren ikke installeret. Det kan du gøre derindefra ved at dobbeltklikke enheden og vælge driver

Kommentar
Fra : fally

Dato : 26-10-06 18:59

Der er godt nok gule spørgsmål ved multimedielydkort - men jeg får at vide at installation ikke kan ske da driveren ikke kan findes - jeg har prøvet med App. og support cd'en og recoveery cd'en

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-06 19:14

op det er det samme lydkort der er i nu, som der altid har været i

Kommentar
Fra : fally

Dato : 26-10-06 19:23

Driver producent: Ukendt
Dato for: Ikke tilgængelig
Driverversion: Ikke tilgængelig

Det ser ud som om der slet ikke er nogen - jeg har ikke fået andre lydkort installeret
Jeg har ikke den store erfaring ud i drivere

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-06 19:32

hent dette program Everest

http://www.insystem.com/everest/evfree.htm

Det kan fortælle dig hvad for hardware du har i pcen og der er links til producentens hjemmeside, hvor du kan hente drivers

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-06 19:33
Kommentar
Fra : risper

Dato : 26-10-06 20:06

Er du sikker på, at du har skrvet filnavnet rigtigt i dit indlæg - jeg kan ikke finde filen i windows??

Kommentar
Fra : fally

Dato : 26-10-06 20:12

Den er god nok alcrmv.exe - driver removing for windows x64 og x86_32

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 27-10-06 09:11

Hvilket bundkort er der i din computer

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-10-06 19:12

Og her kommer Everest så ind igen og kan hjælpe.

Kommentar
Fra : fally

Dato : 27-10-06 19:57

Jeg forsøger virkelig - jeg har downloadet herfra
http://www.insystem.com/everest/evfree.htm - men det kan jeg ikke umiddelbart få til at scanne mit system - En bedre download
http://pcworld.com/downloads/file/fid,23043-order,1-page,1-c,alldownloads/description.html
- her kan jeg slet ikke få gang i downloadningen - så jeg er kørt lidt fast

Kommentar
Fra : den_bedste30

Dato : 31-10-06 19:43

jeg har også haft et prøblem med at det er et dult spørgsmålstegn udenfor og min grafikkorts driver ikke var instaleret og jeg prøvede at instalerede det men det kunne ikke så senere fik jeg avide at da jeg opdaterede min pc sidst blev min versin for ny til mit gamle grafikkort

Kommentar
Fra : fally

Dato : 08-11-06 17:10

Lige for at runde af - jeg kontaktede Medion for at høre hvad jeg kunne gøre, på deres hjemmeside ligger alle drivere til download, man skal bare indtaste computerens serienummer