/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Phising advarsel.....igen igen
Fra : Klumme
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 25-10-06 15:28

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 25-10-06 15:49

Hvem er det der phiser ???

OK - Advarslen er reel nok. Der er ligeledes advaret imod mails med links, der, når åbnet, tapper brugernavne og passwords fra komputeren. Jeg har, på det seneste, modtaget ikke så få af de sidste.
Jeg har prøvet at undersøge, hvorvidt min firewall i routeren blokerer for angreb af denne slags, men ingen har kunne give et endegyldugt svar - "so be careful out there" !!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-10-06 19:44

Ja hvem fhiser LOOL Gu ved om de osse staver fjams med ph???? (phjams) . hovvvv

Den blog flytter sig sgu da.... Se adv. 24-10-06 kl. 10.20

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-06 22:31

Lidt off-topic stuff:

Brug f.eks. mailwasher til at gennemse hvilke mails der ligger på serveren inden de hentes hjem.
Gennemsynet gennemføres i rent tekstformat - dvs. der afvikles ingen kode.

Brugeren kan både sortliste og hvidliste mailadresser, samt slette mails på serveren inden man henter mails hjem.

På denne måde kan det meste skidt holdes fra dørene, hvis blot man ALTID bruger mailwasher inden man henter sin mail.

http://www.mailwasher.net/

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-06 23:34

Fint tip berpox.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 26-10-06 23:55

Tak Klumme Jeg har straks udbredt det til kanduoffentligheden