/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Øjenåbner til Kandu.dk Teamet.
Fra : molokyle
Vist : 673 gange
62 point
Dato : 25-10-06 11:28

Kære Teamet bag Kandu.dk

Her er en lille artikel, som måske var værd at læse og reflektere lidt over?

http://www.alistapart.com/articles/greathost

Best regards... </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-06 11:34

Måske det var bedre at sende artiklen som e-mail til teamet, sandsynligheden for at den så bliver set er vel størrer??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-10-06 12:32

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 25-10-06 12:44

medmindre kandu'teamet sitter og sorterer i de indkomne mails (jeg er måske blevet blacklistet?), så ka' dedatte betale sig, vel nordsted?
har skrevet 4 mails ang. denher lovede, I ved nok,(øh.... jerndims til vafler), stadig intet svar.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 62 point
Dato : 25-10-06 12:47

Du må da være det man kalder SUPEROPTIMIST - "Molo"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-10-06 12:50

eller også vil Molo bare delagtiggøre os andre i sit fund?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-10-06 13:00

Nåååå

Et tip

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-10-06 13:02

Et tip kan da ikke debatteres refi, selv om nogle tippere kommenterer uden svar.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-06 14:42

Hvis man aldrig prøver på at få det umulige til at ske, lader man jo bare det hele sejle, og SÅ sker der ihvertfald NADA!

Go get them, molo

Al den brokken i krogene, løser ihvertfald IKKE noget...

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 25-10-06 17:05

lige mine ord.
selv om man ved på forhånd, at slaget er tabt, så betyder det meget rent mentalt, - jeg gjorde i det mindste noget.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-06 17:11

Nemlig - og sommetider lykkes det at rokke ved klippeblokken alligevel.

Ingen af os dødelige er tankelæsere...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-10-06 17:44

Nå, ikke!

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 25-10-06 18:22

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-10-06 20:53

Ja, det står lidt trægt til med debatten....

Pas på, om lidt begynder molo at snakke med sig selv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-06 07:43

Nu har jeg indtil flere gange uden held prøvet at gøre Kandu.dk teamet opmærksom på at kategorien: http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30826 bør rettes til hvad den er tænkt at omhandle, nemlig CSS (Cascading Style Sheets, som er layout/præsentations kode til hjemmesider) og ikke CCS (..som på dansk er et fitness site, på engelsk er et skate site og i forbidelse med uddannelse betyder: College for Creative Studies).

Som I andre også har oplevet vises der ikke den store opmærksomhed fra kandu's side og derfor mente jeg man måske skulle gøre opmærksom på, hvad det kræver at drive et forum fornuftigt. Til glæde for både sig selv, sine sponsorer og ikke mindst sine brugere.

Et fromt ønske måske?

...men nogen skal jo sige/gøre et eller andet. Ellers sker der sgu ingenting

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-10-06 08:39

Jeg synes lissom molo!

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-06 08:57

Det må PersillesMoster så også være refi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-10-06 09:37

Man får ikke noget ved at tie.

Når de opdager, at det er ens faste overbevisning, der ikke sådan liiige kan rokkes ved, lykkes det ofte at få folk op af stolene.

Dejlig ting, at erfare - dog i en moden alder - men bedre sent end aldrig!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-06 14:42

Vi har jo før set at DET KAN LADE SIG GØRE at få Kandu i tale....

Så håbet er der da - optimist eller ej

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-10-06 20:35

Godt refi