/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Infernal
Fra : thyfoon
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 24-10-06 09:16

Hejsa Kandusser

LAURA BRANIGAN lavet oprinlig Self Control
Infernals nye nummer Self Control er det ikke en genindspillning eller er self control remixet ind i deres nummer? kan ikke rigtig finde ud af det

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 110 point
Dato : 24-10-06 09:35

Citat
Og det lykkes til fulde. "Self Control" er Infernal som vi kender dem - i dance-genren med et strejf af pop-house over sig - og Lina Rafn leverer virkelig en gudevokal på dette nummer. Fraseringerne ligger perfekt til hendes stemme, og hun skaber en fed, fed energi i tracket, der bevarer en god del af sin charme i forhold til den originale version med Raf eller den mere kendte med Laura Branigan.

Mener det er en genindspilning, jvf. også http://www.djz.dk/musik/pladeanmeldelser/4123/

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 24-10-06 11:28

Tak for svaret pve.