/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ny flot internet søge side :-)
Fra : Pete.Sinner
Vist : 680 gange
50 point
Dato : 22-10-06 22:34

Her er en ny flot internet søgeside...

http://www.msdewey.com/

findes der andre lignende søgesider...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-06 23:09

du skulle nok have lagt det her under tips

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-10-06 23:11

midifik vil du låne mine briller
Citat
findes der andre lignende søgesider

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-10-06 23:18

nå så kom der lidt gang i tråden - og jatak manse9933 meget gerne

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 22-10-06 23:21

Kan man selv flytte tråden over i ´´tips´´?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-06 23:25

Nej det kan du ikke, du er nød til at oprette et tip

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-10-06 23:26

Pete.Sinner>du stille jo et spørgsmål så det er ok hvor det er,nej jeg kender ikke ligende søge sider.

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 22-10-06 23:31

skal tipset så oprettes i smalltalk?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-10-06 23:33

Peter.sinner, lad spørgsmålet være hvor det er, det skal nok blive set

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-10-06 23:35

du behøver ikke at flytte spørgsmålet,det er bare midifik der har fået roterende midifik i midifiken
Men vil du oprette det som et tip så kan du jo f.eks. oprette de under hjemmesider.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-10-06 23:39

i øvrigt en sjov søgeside,specielt for folk der ikke har så mange at snakke med

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 22-10-06 23:52

hvis man accepterer en fra tråden, kan andre så skrive i tråden ?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 25 point
Dato : 23-10-06 00:03

ja andre kan skrive i tråden hvis de køber spørgsmålet når det er lukket efter ca en times tid. Da du ikke ligefrem er helt ny her ved du det sikkert også

ganske morsom søgerobot faktisk

mansebanse keder sig vist og jager rundt med midi og fikker

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-10-06 00:06

jeg ventede dig midifik men jeg troede ikke det ville tage så lang tid

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-06 00:07

Her kan man finde alverdens søgemaskiner:

http://www.searchenginecolossus.com/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 23-10-06 00:09

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-06 00:10

ikke altid godt at være hurtig manse kvalte lige avg antispy og hentede en anden

btw der findes en næsten lign søgerobot - men ikke om jeg kan huske hvor jeg så den hmm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-06 00:12

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-06 00:14

Flot søgemaskine iøvrigt Pete.Sinner, men ikke særlig brugbar

Denne side har ikke rigtigt noget med søgemaskiner at gøre, men jeg er helt vild med Java menuen øverst:

http://www.kurzweilai.net/brain/frame.html?startThought=Artificial%20Intelligence%20(AI)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-06 00:16

Gad vide om Pete.Sinner ved, at han ikke får emiler til dette spørgsmål efter han har accepteret et svar?

</MOLOKYLE>