/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan nogen hjælper
Fra : Crro
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 20-10-06 10:22

Hej
Kan nogen hjælper med at oversætte dette? da jeg bestildte var der ingen fragt på,nu er der kommet 70 doller på
Er vist kommet grueligt galt af sted!

Hi,

We have received your order and have these products in stock. Charges for shipping to you is $70.00 USD. Delivery time to your country is 6-16 weeks.
International orders are temporarily held for FRAUD analysis before we can release them due to a lot of fraud happening recently.

Faster service is available if you wire the money through Western Union.

You are responsible for any of your country taxes and/or brokerage fees.
Thank you for ordering. Please confirm this order by replying to this email.
If you do not approve, just simply delete this email because your card does not been charged unless we hear from you with approval.

www.stuff4beauty.com

Date : 19 Oct 2006 - 04:50
Shopper Id : 2572644
IP number : 80.164.163.94
For payment by: Card Visa

Product : Quantity : Price
Redken Color Extend Shampoo
Size - 10 oz : 2 : 7.99
Redken Color Extend Conditioner
Size - 8.5 oz : 2 : 8.99
Redken Extreme Shampoo
Size - 10 oz : 2 : 7.99
Redken Extreme Conditioner
Size - 8.5 oz : 2 : 8.99
Redken All Soft Shampoo
Size - 10 oz : 1 : 7.99
Redken All Soft Conditioner
Size - 8.5 oz : 1 : 8.99

Subtotal : 84.90
Shipping : 70.00
Tax : 0.00

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-10-06 10:29

Du kan stadig nå at fortryde din bestilling iflg. dette
Citat
Please confirm this order by replying to this email

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-06 10:36

Jamen på hjemmeside står udtrykkeligt:
Citat
We have a FREE shipping offer for you if you live in the USA and have your order shipped to a physical address!

Hvilket betyder at forsendelsen er gratis hvis du bor i USA.

Man må så gå ud fra at kunder uden for USA må betale for forsendelse. Under internationale ordrer står der, at det er dit ansvar at undersøge fragtpriser, told, afgifter mm..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Crro

Dato : 20-10-06 10:36

jammen hvordan ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-06 10:40

Jf. http://www.stuff4beauty.com/page/Us.htm

Citat
International Orders:

We ship all over the world. International orders and APO orders are welcome and take approx. 1 - 16 weeks for delivery depending on the location.

International shipping charges are not the same as USA. We cannot set the shipping cost until we know what you are ordering. International and APO customers: you may place your order and then you will receive an email from us within 24 - 48 hours stating what your shipping charges will be. Your card is not charged unless you approve of the charges quoted after you place your order. All International shipping charges will be different from USA shipping of $5.95. This includes Canada! You will be responsible for your country's taxes and/or brokerage fees if applicable. International shipping charges are calculated according to the weight of the package.

International and APO, HI, AK, PR and Canada customers: Do not pay with Paypal until you receive your shipping quote. Your final bill will NOT be the same as domestic USA because of shipping charges! We are not responsible to refund International Paypal payments sent without prior shipping approval.

Når man køber på nettet bør man altid undersøge købsbetingelserne.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-10-06 10:42

du har overset at det er i usa der er free shipping blandt andet - men det fremgår at hvis du ikke besvarer mailen bliver handelen annulleret da det er en bekræftigelse du skal sende tilbage - så vidt jeg kan se.
Citat
If you do not approve, just simply delete this email because your card does not been charged unless we hear from you with approval.
... altså -hvis du ikke godkender skal du blot delete denne mail fordi dit kort ikke bliver trukket fra undtagen vi hører fra dig med godkendelse
... det er så essensen så vidt jeg kan se. Jeg ville dog ringe - skrive - til den bank hvor dit kort hører til for at sikre mig der ikke sker noget yderligere - men bestemt ikke slette mailen - men gemme den for evt fejlekspedition derefter.

Søger du et produkt du muligvis kan få herhjemme ????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-06 10:42

Hvordan hvad?
Citat
You will be responsible for your country's taxes and/or brokerage fees if applicable. International shipping charges are calculated according to the weight of the package.

Hos Skat finder du oplysninger om...ja: Skat, told, moms.

Hos Post Danmark finder du priser på fragt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-06 10:44
Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 20-10-06 10:47

Din ordre bliver ikke effektueret før du har besvaret den mail som de har tilsendt dig,der står blandt andet at vis du ikke kan/vil godkende fragt prisen/ordre prisen så kan du bare slette den mail du har fået tilsendt og der vil ikke blive truket noget på din konto.
Men gem mailen vis de skulle gøre det alligevel,så du har beviset.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-10-06 10:55

Vis jeg var dig så ville jeg sende dem en ny mail,lad være med at bare besvare den mail de har sendt men lav en ny mail hvor du afbestiller ordren,med ordre nummer og navn,men lad være med at bruge den mail de har sendt dig til at afbestille,det kan misforståes.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-10-06 10:55

gentagelser fremmer forståelsen

Kommentar
Fra : Crro

Dato : 20-10-06 11:12

Tusinde tak for hjælpen alle
Handler nemlig med et andet firma osse ! der er fragten kun 5 doller
men der står så osse på pakken at det er shampo prøver og værdien er 10 doller

Godkendelse af svar
Fra : Crro

Dato : 20-10-06 12:54

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-10-06 13:00

NÅ !!! manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-10-06 13:06

Okay Okay midifik.dk du var den første der oversatte det
til noget brugbart for spørgeren og jeg sender poængerne videre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-10-06 13:09

niks gør du ej - det var bare en lille påmindelse fra forleden manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-10-06 13:14

ret skal være ret midifik