/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
loading side til flash
Fra : jazper01
Vist : 375 gange
120 point
Dato : 19-10-06 19:56

Hey !

Jeg har over længere tid arbejdet med min flash hjemmeside. Men loading driller mig lidt. Jeg har kopieret en loading side ind i mit frames lige før selve hjemmesiden starter. Dette virker på alle andre sider men ikke på indexflash side. Det kommer kun som et meget kort glimt og siden er stor og absolut ikke loadet færdig..
Håber en kan hjælpe lidt...

På forhånd tak !!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-10-06 14:20

Er det på en html side du har problemer ? Du må komme med lidt mere !

//bentjuul

Kommentar
Fra : jazper01

Dato : 20-10-06 17:24

Det er i flash MX jeg arbejder men det bliver overført til en html dokument i frontpage for at blive uploadet til domænet. Men jeg regner med det er i flash mx det går galt...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-10-06 19:02

Når du afprøver din fla - virker det så ?

Kommentar
Fra : jazper01

Dato : 21-10-06 19:46

Nej. Den viser selvfølgelig loading siden i selve frame redigerings området i programmet. Men under "test movie" springer det over og viser selve flash siden (som virker fint) uden loading kommer frem.
Hvis jeg derimod trykker helt forfra i control panellet så viser den loading siden (hvor det faktisk virker) men kører bare i ring og kommer ikke videre i frames. Først når man trykker play starter den selve siden og springer væk fra loadingsiden.
Ved godt det er lidt abstrekt men jeg har fået det til at virke på andre sider med samme loadingside og kan sku ikke rigtig finde fejlen i det her.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-10-06 20:16

Er det en preloader der skal starte det hele og hvis ja så er det lidt vigtigt at vide hvordan den bliver loadet i forhold til det øvrige. Jeg tror det er nødvendigt at se fla'en for at hjælpe. Hvis du vil have at jeg skal kigge på fla'en - så finder du min mail under min profil og så kan du bare sende den eller oploade fla'en og sende mig et link, hvor jeg kan hente den.

Jeg sendte også en kommentar til dit forrige spørgsmål vedr. at aktivere object - har du fået løst det ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-06 12:15

Måske du kan bruge dette: http://www.webdesign101.dk/web102/dhtml/splash/coverlayer.php

</MOLOKYLE>