/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mail problemer
Fra : hjerterum
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 18-10-06 19:25

jeg har en kammarat når han sender mig mail modtager jeg dem ikke men han siger at han kan se på sin pc at den er sendt og modtaget.... hjælp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-10-06 19:27

har du spurgt om han sender til den rigtig adresse - at du ikke er kommet til at blokere for ham - at hans mails ikke ender i evt spamfilter ??????
Har du kigget i din webmail om den evt ligger der og bare ligger ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-10-06 19:28

og så lige om han måske skriver din adresse forkert - et lille forkert bogstav eller tegn i din mail adresse for eks

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 18-10-06 19:36

Send en mail til ham og lad ham svare på den mail. Så kan i se om der er hul i gennem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-10-06 19:42

og bed ham sørge for at checke din adresse

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-10-06 19:48

Og hvis han føjer den til sin adresseliste og der så står to adresser.........så er den ene forkert.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 18-10-06 19:52

Prøv du at sende en mail til ham, - og bed om at han besvarer den, - så vil den automatisk komme til den rigtige adresse.
Kommer den igennem, er problemet, at han har en lille fejl i den adresse han ellers benytter til dig, - det sker så nemt!
Ammitz

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-10-06 19:54

Nemlig.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 18-10-06 19:54

Med besvar mener jeg, at han skal bruge knappen [U]besvar[/U] i den øverste linie, - og ikke bare svare på den ved at oprette en ny mail!
Ammitz

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-10-06 20:02

ok

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-10-06 20:05

Er jeg den eneste der forstod din kommentar e.c
Citat
Send en mail til ham og lad ham svare på den mail. Så kan i se om der er hul i gennem.

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 18-10-06 20:09

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-10-06 20:13

Det er da godt, hvis det er løst.

Ps. Jeg har da sendt mange mails til forkerte adresser.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-10-06 20:16

Jeg var åbenbart ikke den enneste

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 18-10-06 20:21

Bruger han mon Stofa? Min søster har lige for en time siden fortalt at hun har samme problem. Hun har sendt flere forskellige e-mails til flere forskellige mennesker, men ingen af dem er kommet frem selvom de står som afsendt i hendes e-mailprogram.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-10-06 20:27

En gyldig mail som er sendt kan godt ligge i cyperspace.
En "forkert" mail kan godt være gyldig (måske oprettet af en tilfældig)
Den kan faktisk ligge og glo i en mailserver som ikke bliver åbnet og derfor er der ingen der reagerer.