/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til hjemmesidegrafik
Fra : rosekamp
Vist : 653 gange
200 point
Dato : 15-10-06 08:49

Min kære kæreste har friet til mig og jeg vil i den anledning lave en bryllupehjemmeside, som vores gæster kan følge med i. Jeg har ikke ret meget fritid lige nu og har ikke tid til at finde lave grafikken selv.

Nogen der kender en/flere sider, hvor jeg kan finde gratis baggrunde og grafik til en fin bryllupsside?

Jeg skal også bruge en gæstebog, hvis nogen kender en god af slagsen?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 15-10-06 12:10

prøv denne: www.123hjemmeside.dk

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 15-10-06 13:06

Men der kan jeg da ikke hente gratis grafik?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 15-10-06 14:08

HVAD MENER DU MED GRAFIK?
Kan du ikke uddybe det nærmere hvad du søger. Grafik er et vidt begrab. Er det et billled af et brudepar, kirke eller hvad.

Hvad skal baggrunden indeholde?

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 15-10-06 14:12

Med grafik mener jeg baggrunde, egnede billeder, simpelthen bryllupsrelaterede ting. Det kunne jo være der var en herinde der kendte et godt sted lige netop med bryllupsrelaterede ting.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-10-06 14:25

Der er en mulighed her:

http://images.google.com/images?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=bryllup&sa=N&tab=wi

Masser af bryllupsrelaterede billeder

Tillykke med det

IAH

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 15-10-06 14:49

Vil du have en baggrund med et brudepar, baggrund med røde hjerter, samt diverse tegninger med brudepar, ringe, amor m.m., så giv mig en E-mail jeg kan sende dem til.
Jeg går ud fra det skal være jpg da det kun skal bruge på nettet.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 15-10-06 16:21

Lav en Google-søgning på bryllup/billeder. Gem de egnede på din PC.
Overfør de valgte billeder til din 123hjemmeside.
Du kan stort set på disse hjemmesider til at se ud, som du ønsker.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 15-10-06 16:34

De er også meget smarte men de er jo ikke gratis (udover første måned) og jeg har selv 3 hjemmesideadresser, hvoraf jeg havde tænkt mig at bruge den ene.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 15-10-06 16:35

Det er sådan mere den romantiske stil jeg er ude efter. Gerne i lidt cremefarver

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-10-06 17:19

En anden lille pudsig og nyttig ting du evt. kunne downloade...

http://office.microsoft.com/da-dk/templates/TC060898281030.aspx

Citat
Nødhjælpspakke til bryllupsdagen
En liste over de ting, enhver brud bør have ved hånden på bryllupsdagen.
Vær velforberedt! Udskriv denne liste, og kryds tingene af, efterhånden
som du samler dem sammen.

IAH

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 24-10-06 05:13

Tillykke

Hvis det kun er grafikken du mangler, så prøv gifs.dk.
Der er alt hvad hjertet begærer af baggrunde, animerede hjerter etc.
mvh
kathy

Annuller spørgsmålet
Fra : rosekamp

Dato : 24-10-06 08:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål