/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mangler Xp-kode
Fra : jack_ass
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 12-10-06 12:22

Jeg har skifte mit kabinet ud.. Hvilket skete for lang tid siden.
Nu skal jeg formater om. Så opdager jeg at jeg har smidt mit Ægthedsbevis ud. Det sad på mit gamle kabinet.
Så nu har jeg en cd med Xp jeg ikke kan bruge.
Er der en mulighed for og skaffe koden igen??

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 12-10-06 12:30

download EverestHome 2.01 http://www.hcma.dk/uploads1/div_uploads.htm
kør den og under operativsystemer kan du se din kode (skal selvfølgelig ske inden du formaterer)

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 12-10-06 12:32

sorry - du skal tager version 1.51 !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-10-06 12:39
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-10-06 12:48
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-10-06 14:11

Miritdk og O.V.N. ..................
I kender vel nok de værktøjer som kan bruges.
Eyvind

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-10-06 14:37

Mirit...
Du er sikker på, at der ikke er noget griselify i det program. Ik' `?
Man skal i hvert fald huske at skrue ned for lyden, hvis man bruger Avast!
Baaa...Buu......Baaaa....Buuuu..
Gambrinus

Kommentar
Fra : jack_ass

Dato : 12-10-06 14:49

Grunden til jeg skal formater om er min HD er gået kold og jeg skal have ny i. Så jeg kan ikke se hvad koden er

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-10-06 15:56

hvem har brandbiler i sit sikkerhedsprogram

Her var der i hvertfald ingen problemer - har ikke selv haft brug for det men kender da en del der har brugt det - sååååå - ved ikke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-10-06 17:01

Tja jack_ass - så ser det ikke så nemt ud.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-10-06 17:13

Du kunne jo forsøge at ringe til mikroblød - enten fortæller de dig hvor på din pc den ligger - forlanger at de må bruge fjernsupport et kort øjeblik - eller giver dig en ny kode der så bliver registreret - hvis de altså er flinke (been there - done it - selvom det er meget længe siden)
deres nummer her kan bruges: 80701315

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 17-10-06 10:56

Brug IKKE linket fra miritdk (http://www.snapfiles.com/get/rockxp.html), exe-filen har PWdump/PWcrack virus, som ikke kan renses (men dog fjernes med McAfee)!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-10-06 12:01

kimsdk tak for advarslen - det kommer lidt bagpå mig da jeg her i sommer har oplevet brugen af den uden nogen form for problemer - men har du ret så bakker jeg dig fuldt op

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-10-06 12:08

Der skulle ikke være noget galt med programmet,virus alerten er fordi det indeholder filer/funktioner som hackere og virus programører benytter sig af i deres virus kreationer.
http://www.snapfiles.com/help/av-info.html
Snapfile ville aldrig tillade virus infekterede programmer på deres HP,de tjekker alle programmer der bliver lagt på deres hjemme side.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-10-06 12:11

Publisher Korben
File Size 764 kb
Version 4.0 beta (history)
Last updated Aug 13, 2006
License Freeware
Windows Win XP
Requirements None
Other products All 3 products from this developer

RockXP does not contain any adware or spyware.

http://www.snapfiles.com/adware_spyware_concerns.html

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-10-06 12:54

Jeg er tilbøjelig til at give Manse ret og tilgive Mirit.
Jeg har selv benyttet SnadBoy's Revelation i mange år og det er først her efter den sidste opdatering af Avast ! Antivirus den si'r Baaa....Buuuu..
De programmer er selvølgelig inde at rode i noget, som kan tolkes som virus, men ikke er det.
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-10-06 18:43

tjaaaeehhh - lige akkurtat idag har min veninde downloadet og brugt programmet - uden problemer af nogen art - såeehhh ???? Det har jeg for i øvrigt også selv fornylig da jeg ledte efter noget til en pc jeg har i behandling - no probs

tak for tilgivelsen gambrinus altid rart med den slags at falde tilbage på

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 18-10-06 07:19

Jamen, så siger vi, at programmet ikke er "direkte" virusinficeret. Dog kan det vise dig passwords og koder, som du troede godt beskyttet!
hvad sender det til ophavsmanden - eller andre - og hvem kigger med???
Et sådan program, der kan disse ting, åbner porte på din pc, som "normale" brugere ikke bryder sig om!
I den fysiske verden svarer det til, at jeg kan kigge i din pung - uden du kan se det - men lover ikke at røre noget.
Så bliv I da bare ved med, at bruge disse hackerprogrammer.

End off discussion!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-10-06 09:41

Det har du da fuldstændig ret i Kimsdk.
Jeg reparerer og installerer elektronhjerner for mange i min omgangskreds.
Det, jeg bruger programmet til, er at sikre mig folks registreringskoder, adgangskoder til Internettet, mailserver etc. , før jeg formaterer deres harddisk og laver en nyinstallation af deres Windows med mere.
Det er utroligt som folk bare arkiverer disse oplysninger lodret og tænker :
Dem får vi da ikke brug for mere. Det har jo altid virket.
Jeg gør det uden at elektronhjernen er koblet til Internettet og når jeg derefter formaterer harddisken, er SnadBoy's Revelation jo effektivt slettet.
Gambrinus
Men alt kan selvfølgelig misbruges.
Når man endelig møder et ærligt menneske, er det en der stjæler !

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-10-06 09:46

En anden god ting ved de programmer er, at man kan vise folk, hvor let det er at bryde disse koder.
Det får dem til at tænke sig om, når de bevæger sig på nettet.
Så kan de lære det !
Gambrinus