/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gajol reklame - Hvem synger?
Fra : Mette117
Vist : 4514 gange
100 point
Dato : 12-10-06 01:46

Hejsa!

I den der reklame fra Gajol der handler om tyggegummi er der en pige der synger (hende med store hvide tænder) Er der nogen der ved om det den samme pige som er vært i "Vild med dans" på TV2 (hun hedder vis Christine Lorentzen)

Blot en tanke

Mette117

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-06 02:04

Ja, det er den samme, hun har bare en lys paryk på i reklamen.

Men det er ikke hende der synger i reklamen, hun mimer bare til en optagelse.

mvh dova

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 12-10-06 02:06

hi hi oki... tænkte det nok...

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 12-10-06 02:10

Hvor ved du det fra?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-06 02:41

Fordi, at med den gyselige stemme hun optræder med i Vild med dans, er hun ikke i stand til at synge sådan

mvh dova

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 12-10-06 02:49

Jamen hvor ved du fra at det er hende?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-06 03:02

Det har jeg læst et sted, enten på TV2's hjemmeside eller i en eller anden avis.

Men det var bare gas, at hun ikke selv synger i reklamen.

Hun synger faktisk ganske godt, og var med i den udsendelse der hedder Scenen er din.....den hvor BUbber var vært.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-06 07:45
Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 12-10-06 21:28

Hej begge 2!

Det ser ud til at du ikke har ret Dova! Der står på http://programmer.tv2.dk/dans/vaerterne/ at CL er 25 år... Hende gajol pigen er 28! Så begynder at tro at du har bildt mig noget på ærmet!?! Er du sikker på at du har læst det et sted?

Mette117

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-06 23:31

Ja, det er jeg sikker på, at jeg har læst, men det er så måske også et af de tilfælde hvor der skrives noget der ikke passer..
Og jeg hørte også forleden, at nogen talte om at det er den samme person.

Men noget kunne jo tyde på, at det alligevel ikke er rigtigt.

Så jeg beklager hvis det er forkert, det var bestemt ikke for at bilde dig noget ind.
Jeg var helt sikker på det var den samme

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-10-06 23:47

Du kan jo ringe til toms og spørge hvem hun er - gruppen bliver kaldt for the sugarfrees - på telefon 44491000

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 12-10-06 23:54

hej I 2!

Det er helt okay dove... Miritdk--> Så vigtigt er det nu heller ikke!

Jeg lukker nu!

Men hyggeligt at snakke med jer!

God weekend!
Mette117

Godkendelse af svar
Fra : Mette117

Dato : 12-10-06 23:55

Tak for svaret miritdk. Du kommer tættest på...

Mette117

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 00:02

heh nu var det ellers lige så sjovt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 00:04

for i øvrigt har jeg fået den åndsvage ørehænger af reklamesang på hjernen idag - ikke til at slippe af med

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 13-10-06 17:06

Så er vi 2..øv øv øv øv

Tyggegummi tyggegummi bublegum

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 17:09

HAH - der er flere - bedst som jeg var fri for den (nægter at skrive det) sang - så kom der en gruppe teenagepiger skrålende - æuuuuuuuuuuw - så sidder den der igen igen

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 13-10-06 18:35

hejsa rekl<mefilmen kan ses her
http://www.ga-jol.dk/375
jubii

Kommentar
Fra : patr1945

Dato : 21-02-07 17:11

Hendes rigtige navn er Maria Christina Jarltoft...

Det er også hende der er kuffert pige nummer 1 i Deal no Deal

Se mere på: http://www.elementshaircare.dk/
også på på: http://programmer.tv2.dk/deal/pigerne/article.php/id-5677582.html

Vil du i kontakt med hende:
mobil: +45 21 76 31 31
Mail: m_jarltoft@hotmail.com
(taget fra elementshaircare.dk)

Kommentar
Fra : mille7

Dato : 19-05-07 02:23

Det undrer mig at der er nogen som gider at stille sig sig op som en gajol pige. Jeg har også set hende før på forsiden af se og hør. Hun løj omkring at hun havde været sammen med en "kendis", men det var meget nemt at gennemskue at hun gerne ville have reklame for sin frisør salon. Det er alt for tydeligt at hun er medie lidderlig, og gerne vil frem på 15min berømmelse. Men hun er tudegrim og er amatør model agtig, men kalder sig model. Pinligt pinligt.. Hvad sker der for hende, og for vores sladderblade i dagens danmark, der betaler sådan nogle tabere penge til at lyve, og hvor latterlig er man at gøre det... Taber so!!! Gid de stoppede gajol reklamen, gider ikke kigge på hendes grimme fortænder mere.

Kommentar
Fra : Emilie-Sofie

Dato : 10-09-07 20:57

Ja , mille7.. Der er godt nok en der er misundelig hva?

Sjovt nok er jeg Marias lillesøster! Og jeg kan sige at alt det du sidder og fyre af er .. hvad skal jeg sige, Misundelse... Men det er da bare helt i orden :) Du har også noget at være misundelig af , for maria har lige den smukkeste prinsesse ! og skal giftes her til sommer.. det står faktisk også i se og hør, bare lige så du ved det. :D