/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ekspanderet menu FOREVER!
Fra : esc2spc
Vist : 459 gange
50 point
Dato : 31-12-02 03:20

Hvordan kan jeg i windows og andre microsoft produkter indstille menuen således, at den altid er ekspanderet (eller udvidet)? Jeg er træt af, at jeg kun kan se de seneste 20 brugte menu, og at jeg altid skal klikke på "ekspandere menu" >> for at se hele/skjulte menu. Det kan ikke passe at det er kun mig som finder det irriterende!
på forhånd tak

Kommentar
Fra : arild

Dato : 31-12-02 05:03

Prøv og høyre klikk på start knappen og se hvilke valg du har der

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 31-12-02 05:46

Det har jeg prøvet! Det hjælper kun for start-menu, ikke for andre programmer som Word, Internet explorer, m.fl.

Kommentar
Fra : clausfh

Dato : 31-12-02 09:37

Hejsa esc2spc

højreklikke på menuen i Word. Derefter vælge tilpas, og så vælge den sidste fane. Der sætter du hak i "Vis altid lange menuer"
Så for du hele bjælken når du klikker på Filer, Redigere osv.

Godt nytår.

Accepteret svar
Fra : clausfh

Modtaget 50 point
Dato : 31-12-02 09:39

Hejsa esc2spc

jeg klikkede i kommentar ved fejl. dette er et SVAR.

højreklikke på menuen i Word. Derefter vælge tilpas, og så vælge den sidste fane. Der sætter du hak i "Vis altid lange menuer"
Så for du hele bjælken når du klikker på Filer, Redigere osv.

Godt nytår.

Kommentar
Fra : esc2spc

Dato : 31-12-02 22:21

Jamen det fantasktisk!
Det virker nu for alle microblødt office, men jeg kan stadig ikke se den lange menu i internet explorer (specielt i menuen "Favoriter")...

Godt nytår

Godkendelse af svar
Fra : esc2spc

Dato : 13-01-03 22:02

Jeg er godt tilfreds! Jeg har ellers rodet rundt i tilpasnings menu, men jeg har en engelsk version af office -og i den version skal man skal af-klikke "show recently used menus first" Ikke særlig intuitiv! . Det kunne du naturligvis ikke vide, da jeg ikke har skrevet, men tak for din indsats, det fik mig til at kigge på tilpasnings menuen liiiiige engang til. Jeg kan stadig ikke se "favoritter" som lang menu, og der ser heller ikke ud som om der er andre som kan svar på den.