/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Restaurant "All inklusive"
Fra : TheCon
Vist : 750 gange
250 point
Dato : 10-10-06 10:06

Hej Alle.

Jeg søger en asiatisk restaurant beliggende nær København, som kan tilbyde buffet med alskens mad og drikkevarer inkl i prisen.

Jeg har prøvet det en enkelt gang på hjørnet af Pile Alle og Vesterbrogade og der lå vist også en restaurant på godthåbsvej der også tilbød sådan en pakkepris.

Ved i om der stadig eksisterer nogen der stadig tilbyder det?? Jeg har søgt og ledt men intet fundet.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : ferdinan1

Dato : 11-10-06 08:30

Den på hjørnet af Pilegade og vesterbrogade ligger der stadig....selvom det ikke er et sted jeg ville komme igen. Prøv at tage og ring lidt rundt, for de fleste har buffet og kan sikkert finde en fast pris på fri buffet og drikkevarer i en given tidsperiode fx. 2 timer.

Mvh. ferdinan

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-10-06 12:18

Pilegade..... eksisterer ikke. Hedder Pile allé

Der er en ny restaurant i Vestervoldgade (Rådhuspladsen 75) som kører med buffet og drikkevarer til fast pris inden for en bestemt tid . http://www.adlibitum-kbh.dk/index-kbh.html Den er dog ikke asiatisk, så vidt jeg ved.

Kommentar
Fra : ferdinan1

Dato : 11-10-06 12:37

Klumme - godt du er vågen

ferdinan

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-10-06 12:43

hehehe....

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 11-11-06 15:05

Mongolian Barbecue
Stormgade 35
1555 København V tlf. 33 14 64 66

Princippet i Mongolsk Barbecue er at man fra bufetèn selv sammensætter
sin grillmad og kan gå til og fra som man lyster til man er mæt.
Jeg har aldrig selv været det pågældende sted, men det var det eneste
eniro kunne finde i Kbh.
Seipe