/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Australien tur..
Fra : keven
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 09-10-06 21:41

Hej Folk
Vi er tre fyre som gerne vil på en 3-måneders rejse rundt i Australien med start i Sidney. Hvilke ting skal vi have i orden før rejsen, hvad skal vi tage højde for kan ske under rejsen(bil, forsikring etc). Skriv gerne med erfaringer og råd. På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 09-10-06 23:29

http://www.backpackerplanet.dk/backpacker-rejser/5/Australien.htm

Masser af læsestof og gode råd.

Men I skal først og fremmest have visum.

Og vær klar over, at I ikke må arbejde og tjene penge dernede, hvis det opdages bliver I sat på første fly ud af landet og vil være afskåret fra at få indrejsetilladelse igen.

Hvis I skal i bil i ødemarken, så husk masser af vandforsyning i tilfælde af problemer med bilen.
Flere turister dør hvert år i ørkenen af varme og væskemangel, fordi de forlader en havareret bil uden at have forsyninger med af drikkevand.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : keven

Dato : 18-10-06 17:25

Tak for svaret dova.