/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Salg af stereoanlæg og video
Fra : Anotherfemale
Vist : 365 gange
10 point
Dato : 07-10-06 14:45

Jeg har et stereoanlæg og en video jeg gerne vil sælge - men jeg ved ikke rigtig hvad det er værd. Er der nogle der har et bud - hvad jeg evt. skal/kan sælge det for?

* Pioneer Stereoanlæg XR-P340 m/original fjernbetjening og 2 stk. højtalere.
Indbygget CD og Radio - samt to * kasette (den ene kasette er dog lidt defekt).

* Philips Video - VR 151 - m/ original fjernbetjening.

Skal siges det er et par år gammelt - men fremstår fint og velholdt - og virker perfekt.

Lad mig høre fra jer...

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 07-10-06 14:57

Et sted mellem 10 & 25 % af nyprisen. Du skal nok være i den lavere ende, da den kassette ikke virker 100% (trækker meget ned, selv om ingen bruger kassettebånd mere). Det er da vist ikke af nyere dato??? der sælges næsten ingen kassettebåndoptager mere. Anlæg af denne type, ser man tit smidt ud på bla. genbrugspladser, da de stort set er usælgelige. Det er typisk sådan noget man bruger i en garage, eller i hobbyværkstedet.
Videomakiner er næsten også usælgelig, som brugt. Man kan finde maskiner ned til 300-400 Kr. med 2 års garanti, men næsten alle vælger dvd maskiner idag, samt dem der optager på en hard disk.
Så regn ikke med at få ret meget for det, hvis du da kan sælge det. QXL er nok et af de bedste steder at prøve.

MVH

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 07-10-06 15:16

Du kan prøve at sammenligne priser med varer i f.eks www.dba.dk www.papkassen.dk og www.guloggratis.dk

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 15-10-06 10:34

Har du fået solgt noget????

MVH