/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Computer For Alle i Århus
Fra : Camillasmoster
Vist : 641 gange
50 point
Dato : 06-10-06 20:52

Århus, Scandinavian Congress Center
Den 19. - 20. Oktober 2006

Torsdag kl. 10 - 20.00
Fredag kl. 10 - 18.00

Har I lyst til at være med til KANDUT/S-KOMSAMMEN om fredagen - der er jo nogle arbejdsramte, som først skal have fri.

Når vi ved, hvormange der kommer, kan vi evt. bestille bord et hyggeligt sted for en gang aftensmad eller tage pizza med hjem til mig.

Evt. overnatning finder vi ud af, når/hvis det bliver aktuelt.

Frist for tilmelding er onsdag den 18. oktober 2006!

Hermostersvoice
Hanne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-10-06 22:14

Jeg vil som sædvanlig sige pænt nej tak, og håbe at i får en hyggelig dag/aften.
Den udstilling var jo i valby sidst, og der var mange interessante emner at kigge på.
Jeg var lige ved at købe en speciel fototaske i et tilbehørsfirma.............men jeg har slet ikke sådant et camera og får aldrig råd til det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-06 22:15

Camillasmoster

Du spurgte om det samme i denne tråd http://www.kandu.dk/Spg93592.aspx der har du faktisk fået svar på hvem der vil "deltage" i at møde andre kanduer.

Jeg tror at mange flere brugere fra kandu vil besøge "Århus, Scandinavian Congress Center
Den 19. - 20. Oktober 2006 " end dem der har tilmeldt sig i din tidligere tråd, men de vil have lov til at være anonyme/være i fred. Så kan de stå i et hjørne og trække lidt på smilebåndet

Håber da at du får en god dag sammen med dem, der vil deltage i en fælles udflugt.

PS. jeg mener det, at du får en god dag.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-10-06 23:55

OK! Så vil ans stå i hjørnet og trække?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-10-06 00:03

Ans..det der er jo fuldstændigt unødvendigt...du kan sgu da være fuldstændig ligeglad..du kommer jo ikke selv vel?

Jeg synes det er kanon at Camillasmoster, tager inittiv til at dem der har lyst mødes...

PS: Ans..du glemte at kopiere et eller andet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-10-06 00:26

UUps! Sådan går det, når ihukommeren ikke er så god, som den hár været.....

Det var godt, du mindede mig på det, ans.

Sååh folks, jeg annulerer denne tråd og går tilbage til den første af slagsen.

Hermostersvoice

Annuller spørgsmålet
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-10-06 00:30

Jeg har bestemt mig til at nøjes med én tråd pr. emne

http://www.kandu.dk/Spg93592.aspx