/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Humorens omvendte væsen
Fra : zonker
Vist : 619 gange
1 point
Dato : 30-12-02 18:12

Udfra de stemmer dette :

http://www.kandu.dk/dk/tip/2655

tip har givet, kan man jo trække den konklusion, at folk herinde åbenbart keder sig meget bravt eller også er komplet ideforladte. Det er nok det sidste.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 30-12-02 18:24

hvad er der sjovt i at vælge om man vil:
1) bygge sit eget baderum
2) holde sig indtil man kommer hjem
3) bare gøre det
fordi man skal tisse ???

Der findes mange sjove flash, men de 2 første var ikke sjove, og jeg gad ikke prøve den 3.
De er meget flotte, men ikke sjove

Kommentar
Fra : als

Dato : 30-12-02 18:48

Hej zonker. Jeg er kritisk med hvad jeg downloader og downloader altså ikke noget som helst jeg ikke ved jeg får brug for. Mennesker er forskellige og hurra for det! Godt nytår til jer alle.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 30-12-02 20:06

skal vi nu til at banke hinanden i hovedet fordi vores tip ikke får stjerner nok.......tak for kaffe

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 30-12-02 21:03

Zonker! Jeg synes ikke det havde meget med et tip at gøre! (var med til at bedømme) - og derudover har jeg ikke lyst til at downloade hvilke som helst .exe-filer ned på min computer. Hvis du nu i tippet havde beskrevet hvad det hele drejede sig om - ja, så havde det været nemmere at tage stilling til. Men om det var et tip?? - Nej, det var det ikke!

Mvh

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 31-12-02 00:04

Melander det er der absolut IKKE snak om. Og fordi folk åbenbart ikke har humor, det ses jo af diverse indlæg her, er det jo deres egen skyld, at de går glip af et gratis grin. Det er det med de gratis glæder.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 31-12-02 09:08

zonker>>jeg går ud fra at du mener folk herinde ikke har humor, kunne det ikke tænkes at folk griner deres r.. i laser når de giver dit tip nul stjerner.....

Når jeg kigger på bedømmelsen af tipsene(alle dem jeg har været inde på) ser det ikke ud som om folk overhovedet læser dem og tester dem inden de giver stjerner.
Men på en måde forstår jeg det godt, efterhånden er en del af tipsene bare kommentarer eller rettelser eller svinen til af andre, og så bruger folk det bare til at få 10 point på, som de så kan bruge til at stille nogle sprøgsmål med.

mvh

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 1 point
Dato : 31-12-02 09:57

Jeg vurderer hvert tip nøje, og tro det om i vil så siges der faktisk om mig at jeg har humor og sønderjysk lune, så Zonker den med "folk herinde ikke har humor" den holder nok ikke. Men jeg synes også at der er rigtig mange værdiløse tips og nogle kan eller vil jeg ikke prøve. Dit seneste tip hører til sidste katagori. Jeg installerer ikke bare for derefter at skulle afinstallere igen. Jeg er sikker på at mange problemer opstår netop fordi nogle kritiktløs installerer/afinstallerer.

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 03-01-03 09:39

Tak for svaret als.

Kommentar
Fra : als

Dato : 03-01-03 10:04

Også tak til dig. Jeg synes det er godt at du ind imellem sætter debat igang, og jeg vil lige pointere at jeg har brugt flere af dine tips, som jeg synes normalt holder en god standard. Generelt synes jeg dog at nogle de tips som er kommet her på det seneste (og som ikke var fra dig) har været meget dårlige, nogle endda direkte misvisende, forkerte og ubrugelige. Hvad kan der gøres for at højne standarden? God weekend!
mvh als

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-01-03 12:01

Vi kan vist kun skrive til kandu.dk og bede dem gøre noget ve dproblemet, det er vist det eneste som virker ?