/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Velkommen til sabroeflip!
Fra : Camillasmoster
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 03-10-06 12:48

sabroeflip - velkommen i vore rækker!

Det sker også, at man griner, så tårerne triller.

Desværre er der også nogle (heldigvis få) personager, der har svært ved at respektere andre.

Men sådan er det, når mange mennesker er samlet.

Så må man prøve at tackle dét henad vejen.

God KANDU-fornøjelse og -gavn!

CamillasmosterHanneGlad

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-10-06 12:55

Det er nemlig rigtigt Sabroeflip.

Der er dælme nogen, som inden du får set dig om fuldstændig har omklamret dig og har snuden helt inde i alt hvad du har af privatliv, i et fortvivlet forsøg på at være populær, in, sød og rar, men ærlig talt så virker det ynkeligt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-10-06 13:00

Ja, her var så et typisk eksempel - jeg har aldrig troet, at jeg skulle blackliste nogen.

Men jeg er træt af, at nogle ikke kan klare sig, uden at nedgøre andre, så nu bliver de blacklistet fra de af mine spørgsmål, hvor de bare prøver at ødelægge stemningen.

Moster

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 03-10-06 13:26

Det er da ikke mandag mer´.....Så skal vi ikke lade være med at træde på sukkermadder?

Det ka´ vi da bruge mandagen til. Optimisterne kan så KANDU-fridag, og så kan de få øvrige bruge tiden på at sige..:....DU` DÅÅÅÅÅÅM

Kommentar
Fra : K_Lummer

Dato : 03-10-06 13:42

Altså Moster, når jeg nu har sådan et behov for at be-klumre både nye og gamle brugere. Må jeg ikke godt?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 03-10-06 13:45

det er vel ikke fordi, klumme savner aj.?

nej, det harjeg aldrig sagt. men tænkt det? hvorfor er du så sur?

men altså endnu en gang - vi bestemmer jo selv, hor langt vi hver især vil gå i privathedens hellige navn.

samtidig er kandu så smart, at der er et sted: - hvis man ikke ønsker at modtage flere svar. noget i den retning.

small talk er da blot tænkt som et forum, hvor ordet er til fri afbenyttelse.

så der er ingen grund til kanøflen her.

og da slet ikke i dag, hvisketiskesliske............

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-10-06 18:02

Med fødselsdagen i dag, Aase!

Føs'da's krammer
Moster

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-10-06 07:16

tusind gange tak, moster hanne.

jeg forstår godt, at andre kandu'ers sommetider bøvede indlæg kan gøre en ked af det. også så man får lyst til at trække snuden til sig og melde sig ud.
menmen, bl. ?
jeg synes netop at have oplevet, at andre kd'er hurtigt er på pletten og tager til genmæle.
det er da sådan set det, man har brug for efter en uberettiget svada fra en, som måske har en dårlig dag

det kunne jo tænkes, at "udfordreren" kom til sig selv, og kom med en forklaring/undskyldning eller hvad ved jeg.

bare en stilfærdig tanke sådan en lidt grumset onsdagmorgen

varm hilsen
..åse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-10-06 11:39

Jow Aase, det gælder naturligvis i de fleste tilfælde - MEEN når det gælder f.eks. Klumme har han så ikke andet end dårlige dage......

Desværre fungerer venlighed ikke altid efter hensigten

Og man KAN alså være FOR venlig - scheize!

Der kommer et tidspunkt i enhver kvindes liv, hvor hun må gribe til anderen metoden

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-10-06 18:23

hvis klumme har en dårlig dag hver dag, så trænger han sågu da til en opmuntring.
øh, eller whaaa?

andere Methoden eller sår'n. har du nogle forslag:

gabestokken sat op på ingerslevs boulevard en lørdag formiddag.
det er rent blær, og bare for at vise dig, at jeg savner århus ind imellem. suk.

jeg er bare syyyyg med din humor. egåår.

ægte århusianer, hende der hannemoster.

knus
...åse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-10-06 19:20

Hi hi, Aase - du ringer bare, så kommer du til Århus, og så går vi på torvet!

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 100 point
Dato : 04-10-06 20:52

Ud på flisen Caroline....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-10-06 21:36

Og ikke mere snak om klumme - han er her jo ikke til at forsvare sig...

Gambrinus - hvem faen er Caroline

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-11-06 13:15

Ja, sabroeflip er åbenbart flippet ud af KANDU igen, for vedkommende vil ikke have sine poænger, kunne det tyde på....

Det forstår jeg ikke...

Jeg forstår heller ikke, hvorfor Caroline nu liiiige skulle blande sig med sin flise.

Der er så meget her i livet, man ikke forstår, æ ou'?!

Så poængerne går til det mest flippede indlæg i denne tråd

Gambrinus - take it!