/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke til Vaxen
Fra : Nordsted1
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 03-10-06 09:05

Et stort tillykke med dine to år på Kandu.dk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 09:27

Hvem er nu denne "Vaxen"
Nå men.......................................... alligevel

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 03-10-06 09:50

også et stort til lykke fra salling til vaxen med de gode svar.

man har lige fået en 19" fladskærm, jeg bliver nok ikke til at drive herfra i dag. har ellers stillet mig noget højr.... overfor sådan noget pjat, men jeg behøber ikke nye briller alligevel.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-06 10:48

Jam jam aase, er det i dag du har føs'da???

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 100 point
Dato : 03-10-06 10:58

Jeg takker, jeg takker....

Citat
Hvem er nu denne "Vaxen"

*HMFFRRPH*
Mænd er altså så distræte!!! Her vimser man rundt om ørene på dem i to år, og hvad ser de så??? ingenting.. SUK!!

Kender I det, Piger? Man har gået en hel dag og virkelig gjort en indsats i hjemmet... Pudset vinduer, så alt skinner... Så kommer gemalen hjem og ser kun, at gummisvaberen ikke ligger på sin plads....

Åhh ja, man må jo tage til takke med de hankønsvæsner... det er jo desværre umuligt at leve uden

Nå men, jeg takker for opmærksomheden. Denne skønne kandu-fødselsdag skal gå med at pascifisere den nye hustyrran (Endnu en han) og forsøge at redde alle værdierne fra de små skarpe tænder. Det kræver sin kvinde, skulle jeg hilse at sige!! Senere skal han og gemalen til deres første træning schæferhundeklubben - så kan de lære det, ka' de!

Jeg håber på at få en fuldt afrettet mand og hanhund hjem i aften!

Aase!!!! Mere Tillykke til dig, hvis det nu er, at det er i dag, du har fødselsdag!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-06 11:11

også et stort herfra - håber dagen bliver som du ønsker og held og lykke med hvapsen også

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 11:32

Nå - der er vist flere som kender Vaxen.........men jeg kigger heller ikke efter damemennesker som vimser rundt.

Ps. Husk lige at det ikke er så godt at bremse børn og hundevalpe i deres udfoldelse, som kan hæmme udviklingen. Bare lad den bide i sko, bordben og de nye stole. Strækøvelser og potetræning foregår bedst op ad en nymalet dør. Springøvelser op på køkkenbordet efter de dejlige saftige bøffer er også godt.
På et tidspunkt bliver den træt og så har du en rolig hund og ven for livet.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-10-06 12:12

e.c, jeg bliver jo helt træt

Krapylet ligger lige nu underdrejet under min stol - vi har været ude i det farlige vildnis på marken og har oplevet indtil mange udfordrende situationer, hvor den unge mand selvfølgelig viste sig frygtløs!!
Og når han vågner igen, står den på stillesiddende kontaktøvelser og sit og dæk-træning... Så bliver han forhulen da vel træt igen... Dagens egentlige formål: finde metoder til at gøre lille hundehvalp dødtræt

Vaxen - som har venter med at male til hunden ikke nødvendigvis hænger i haserne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-10-06 12:46

Jamen tillykke da bette Vaxen.
Det umulige er sket. Du er blevet smukkere med årene.
(Fedte, fedte)
Det samme gælder for Aase, hvis hun har rigtig føs'da'.
Så er den klaret.
Gambrinus
e.c Du KAN ikke stave
Citat
Strækøvelser og potetræning foregår bedst op ad en nymalet dør.

Pottetræning staves med 3 t'er.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 03-10-06 13:30

jo, det er i dag, og hun sitter så fornøyet med sin nye 19" fla'skærm.
å tak for ønskningerne.

å vaxen - til lykke med de små skarpe vaxeviggoer. nej, den var ikke sjov.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-06 13:35

Pottetræning er noget helt andet. Det er mest når vovsen er på besørg hos snart forhenværende venner, og forgår naturligvis ved potteplanter.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-10-06 17:40

Ih teløk Åse med fødsdagen.

Og Vaxen osse teløkke med hund og år og det hele.
Åhh jeg er helt vild med chæfere, er j vokset op med de dejlige hunde...

Den med at finde en godbid under en kop er rigtig god.

Senere udvides det til en tallerken...så er man blevet rigtig dygtig.

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-10-06 19:32

Tak for svaret vaxen, og også et tillykke med gavtyven - altså den 4'benede-

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-10-06 08:05

en kæmpetak for jeres dejlige ønsker.

indtil man selv har prøvet det med ønskerne, kunne man måske fristes til at synes, at det er noget pjat.

MEN DET ER DET IKKE råbte hun, DET ER DEJLIGT

i hvert fald for en barnlig sjæl.

varm hilsen

...åse