/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvem kender en software?
Fra : severino
Vist : 845 gange
100 point
Dato : 29-09-06 19:49

Jeg søger en lille software, til window, der er istand til at læse indholdet af en markeret mappe, og udprinte en oversigt.

Det ville være rart at kunne udskrive en liste over f.eks. foto, mp3 og mange andre filer.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-09-06 22:00
Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 29-09-06 23:38

Jeg bruger dette lille simple værktøj>
The JR Directory Printer Utility

http://www.spadixbd.com/freetools/jdirprint.htm
Skal ikke installeres.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : severino

Dato : 30-09-06 00:09

Tak for svaret Manse9933.
Det var den der var nemmest at finde og hente hjem.
Det andet link var et af de mere frustrerende hvor man skal klikke sig igennem flere link, før der bliver noget at downloade.

Så Manse

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-09-06 00:15

Jeg takker også Manse.
Dejligt lille bitte program, der ikke engang skal installeres og bare virker.
HVOR NEMT KAN DET VÆRE ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-09-06 00:39

Og med verdens bedste gratis txt editor kan man også
printe resultatet ud de fonts man har på sin pc Størrelse/farve/type og så videre og så er kan det bruges til at multi kopierer, alt der ryger i clipboardet kan man få
direkte smidt ind i NoteTab Light og så kan man have lige så mange dokumenter åbne på samme tid(et program),lige som i en tabet browser/have favoritter/databast,nem adgang til sine dokumenter og mange andre ting,multi txt editor,den har overtaget Notepad på mine systemer og så kan man selvføgelig slå de ting fra man ikke bruger til hverdag,med den rigtige opsætning vil den kunne gøre alles hverdag meget nemmere>

NoteTab Light

http://www.notetab.com/ntl.php
Nok det fedeste freeware jeg nogen sinde har fået fat i:
Leg.
Åbne ling i sin browser/HTML funktioner o.s.v

Manse9933
Det lyder som eeeeeeeeeennn salgs tale ik

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-09-06 00:52

højre klik close dokuments,når/vis man har læst introduktionen,det samme i venstre siden clipbook>close clipbok
view >options>shortcut menu,der kan man sætte alt ind man har brug for i højerklik menuen i programmet
F.eks.paste board,kopi holder,og har man sat programmet til at lukke til sys tray så skal man bare højre klikke på iconet>past board,og alt man kopierer vil blive kopieret ind i programmet