/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Webhotel søges
Fra : disken
Vist : 559 gange
50 point
Dato : 29-09-06 15:08

Har du et link til en udbyder, min 500 mb, PHP og MyQSL
ikke noget med FREE trafik, da det ikke er til at regne med, men fra 5 gb og opefter.
Havde tænkt det skulle ligge omkring de 10.- pr mnd.

Kommentar
Fra : Garibaldi

Dato : 29-09-06 15:18

www.one.com vel nok et af de mest brugte.

Hvad er der galt med fri trafik?

Garibaldi

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-09-06 16:23

FREE trafik er udmærket, indtil de begynder at kræve penge, fordi der for meget trafik.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-09-06 18:46
Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 29-09-06 19:45

jeg hoaster flere sider på www.one.com
og www.surftown.dk

og er godt tilfreds med dem.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 29-09-06 20:54

Takker for svar, har selv web 10, men dette, - med fri trafik, tager jeg lidt med et gram salt,
da der så ABSOLUT ikke er fri trafik.
Skal da gerne lægge beviser for at det ikke er samme, de kan heller ikke selv svare på det, SÅ DET--- eller bare forhør jer, eller prøv at slå op under faq/ brug/en af webstedet. Hvilket jeg ikke aldrig har fået at vide, - hvad for megen trafik er.
Men det kan ikke menes som SAGT/SKREVET, da de taber penge/båndbredde på en´der har masser af trafik.
Derfor efterlyser jeg et hotel, der har fast trafik, så ved JEG dog, i det mindste ved, hvad man har at rette sig efter, da de mener en ting, og mener noget andet, IKKE FRI TRAFIK, trods deres pæne forsøg på at kammuflere skidtet.
Men har du for megen trafik, kommer der en ekstra regning, eller de lukker dig NED.
God måde at få ekstra penge i kassen på, men de burde skamme sig.
Min side blev lukket, hvis ikke jeg betalte penge for at have den trafik, jeg havde/ har.
Og det ville jeg ikke, da der stod fri TRAFIK, med NÆRLÆSNING AF BETINGELSERNE...

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 50 point
Dato : 30-09-06 09:43

Jeg har side ved one.com, har omtrent 1200 besøgende om dagen på en postnuke med zend, mysql osv. Dette genererer mange diskoperationer samt masser af trafik, da der også hostes billeder m.m.
Har været glad for dem og det hele har bare kørt.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-09-06 10:31
Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 30-09-06 19:46

Tak for svaret xodeus.

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 30-09-06 23:07

Tja

Hvis man gad at kigge i nyhedsgrupperne ville man se, at dem som tilbyder fri trafik, som regel har en masse forbehold.

Og fordi man skifter navn fra B-one til One, ændrer det jo ikke på firmaets politik.

Men du er selv ude om det hvis dine ting bliver slettet p.g.a. for megen trafik, nu er du advaret