/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Indstilling af ur
Fra : DorteTerp
Vist : 380 gange
20 point
Dato : 27-09-06 07:52

Hejsa

Mit ur går i stå når jeg slukker min pc (bærbar som kun kører på strøm).
Jeg indstiller det hver gang, men der er ikke noget at gøre, næste gang jeg tænder, går det forkert igen.

Forslag modtages meget gerne

Dorte

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 27-09-06 07:56

Det lille 3 volts batteri, der sidder på bundkortet er "fladt", og skal skiftes.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 27-09-06 07:56

Du skal nok skifte batteri i den. den kan ikke holde på stømmen. Jeg ved ikke om der er det lille batteri på bundkortet men det tror jeg - kig eller spørg.

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 27-09-06 09:54

du skal sende den ind til forhandleren så han/hun kan skifte bios batteriet. prøv ikke selv at skille din bærbar ad.
Hilsen Chrazqx :)