/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
accept af svar
Fra : alicia13
Vist : 580 gange
50 point
Dato : 26-09-06 09:14

Hvis jeg mener, at et tidligere stillet spørgsmål er blevet tilstrækkelig uddybet, hvordan lukker jeg så spørgsmålet, så det går fra kategorien ubesvarede spørgsmål til besvarede? Der er jo ingen grund til at annullere spørgsmålet, andre kan måske have glæde af svarene.M.v.h. Alicia13

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 26-09-06 09:20

Lige under div. besvarelser, er der et ikon du kan trykke på, der står accepter, der trykker du på knappen ud for den besvarelse du bedst kunne bruge

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-06 09:26

Alicia - du skal ikke føle dig presset af Arne Jacobsen til at acceptere et svar. Det er ikke ham der sætter dagsordenen på kandu, selvom han gerne ville. Men manden er så point-liderlig så det er helt skrækkeligt.

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 26-09-06 10:00

Mit råd til dig, accepter kun et svar, hvis du føler du har fået svaret.

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-06 10:10

....og lad dig ikke diktere af Arne. For nyligt lokkede han en ny kandu til at acceptere et af hans svar der var det rene og skære nonsens. Han har en ret fin historik i den retning.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-06 10:13

Hvis du vil acceptere et svar, så er der i nederste højre hjørne ved hver besvarelse du har fået 2 ikoner.
Enten accepter eller Blacklist.

Hvis du vil acceptere en besvarelse, så er det accepter du klikker på.

Accepter kun en besvarelse, hvis du mener du har fået et svar, der kan bruges.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-06 10:55

http://www.kandu.dk/Spg94096.aspx læs f.eks. denne tråd hvor spørgeren svines til og mellem linierne kaldes dum og uhæderlig. Endvidere indeholde Arne's indlæg en antydning af at spørgeren er af udenlandsk herkomst og derfor pr automatik er uhæderlig og burde rejse hjem. Jo tek for kaffe. Tilmeld dig derfor foreningen til afskaffelse af ArnepunktumJakobsen - storskrydende ex-soldat, der åbenbart plages af en gammel skudskade i hovedet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-06 10:59

Jeg syntes nu nok denne er værrer

http://www.kandu.dk/spg94089.aspx

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 26-09-06 11:12

Har lige læst det link fra Nordsted1
Hvordan kan man svine en anden person sådan til, det forstår jeg ikke. Man kan da tale pænt eller har han ikke lært dette.
Har ellers kun mødt søde og hjælpsomme mennesker her på Kandu.

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-06 11:19

Den er sgu også temmelig grov Nordsted. Aidjai er godt nok noget af det mest ubehagelige der findes. Det er ikke rart når han sætter sig bag tastaturet i hans herrebranderter. Måske det snart var på tide med en underskriftindsamling igen - til Arnes afskaffelse.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-06 11:35

Vi kan da heldigvis bare blackliste ham, hvis vi finder det nødvendigt

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 26-09-06 11:38

Det stemmer Nordsted1

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-06 11:41

Det har "vi" skam også gjort! Men nye kandu'er har jo ikke en chance!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-06 11:46

Så må vi "bakke" de nye op, hvis de skulle være så uheldige at møde manden på en af hans uheldige dage

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-06 11:55

Der er bare for mange uheldige dage! Idioten burde være blevet hevet ud for længst. Måske skulle man indføre alkometer på kandu. Så var der nogle kanduer der var nødt til at sove den ud inden de gik på.

LOOOL

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 26-09-06 11:57

I kan oprette en tip der er rettet mod nye brugere og opfordre til at blackliste AJ

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-09-06 12:07

Duer ikke Ampere. Nye kandu'er starter ikke med at gennemtrawle tips. Og det er fandeme ubehageligt når en ny spørger der har lidt bøvl med sit regnskab, skal svines til og bliver bedt om at rejse hjem hvor hun kom fra - hun er dansk. Så er målet eddernedemig fyldt.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 26-09-06 12:26

3773 - Ja, er helt enig i at AJ gik langt over grænsen i ovenstående links, men måske er der nogle nye kanduer der læser tips - få er bedre end ingen...

Ampere

Godkendelse af svar
Fra : alicia13

Dato : 26-09-06 13:14

Tak for svaret Nordsted1.