/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Incredimail
Fra : Dumbo2
Vist : 598 gange
50 point
Dato : 25-09-06 11:07

Hej.
Vil høre om der er nogen der ved, hvor jeg kan hente nye skin og andre sjove ting til den gratis udgave af incredimail

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 25-09-06 11:11

Der findes rigtig mange ....

Google; [incredimail free skins] og du vil se dem ....

du kan selvfølgelig også søge på Yahoo og andre søgemaskiner...

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 25-09-06 11:12
Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 25-09-06 11:18

Hej.
Har prøvet at søge og dem jeg finde kan kun bruge til IncrediMail Premium og det er jo købe programmet.
Til tezt, de er også til købe programmet.

Jeg har den gratis udgave.
Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 25-09-06 11:21

http://usa.ultimatetopsites.com/freebies/LongBraid/

her er så vidt jeg kan se 10000 cirka

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 25-09-06 11:21

nej der er ligeså mange gratis - de øverst koster ingenting :)

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 25-09-06 11:24

ved dine brevpapirer f.eks står der.: get more, tryk der og du kan hente mange flere gratis - håber du finder noget - jobbet kalder, god dag til dig

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 25-09-06 11:28

Hej.

Ja jeg kan godt hente dem, men når jeg vil bruge dem i incredimail fortæller programmet mig at jeg skal købe IncrediMail Premium.
Er det mig der laver en fejl?
Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 25-09-06 11:40

Det lyder som en reklamefidus.... har du evt. tjekket FAQ på en af siderne?

(jeg bruger ikke selv Incredimail - måske kommer der en her forbi, der ved hvordan man bypasser den besked)...

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 25-09-06 11:44

Det vil jeg lige prøve. men tak for hjælpen.
Hilsen Dumbo2

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 50 point
Dato : 25-09-06 13:11

Jeg har også Incredimail.
Hvis du vil have flere end dem på din gratisudgave, skal du opgradere/betale, der er ingen anden måde.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-06 17:27

Du kan IKKE skifte "skin" på gratisudgaven......

Du kan KUN skifte mellem ganske få "notifier" i gratisudgaven.....

Derimod kan du bruge alle brevpapir og smilyes osv.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-09-06 17:33

hvorfor egentlig bruge incredimail når man kan så meget uden ??? (kender den fra engang og synes ikke den virker tiltrækkende)

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 25-09-06 17:37

beklager mange gange jeg fik det link sat ind - virker åbenbart ikke hos alle - selv har jeg ingen problemer med at hente nyt og jeg kører på den gratis

som sagt beklager jeg

god aften til alle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-06 18:34

Du kan sagtens hente en masse til incredimail - du kan også installere det - men du kan IKKE bruge meget af det i gratisudgaven.....

"miritdk"
Incredimail er et af de bedste mailprogrammer jeg kender - og der er så godt som aldrig problemer.
At de første udgaver (for mange år siden) ikke var helt "stuerene, er forlængst ikke noget problem.

Fuldversionen er absolut værd at investere i.

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 25-09-06 18:38

Hej.
Ja jeg overvejer også at købe den. Har også brugt gratis programmet i en del år nu og er super glad for det.
Havde på et tidspunkt en side, hvor jeg kunne hente skin, som jeg kunne bruge i mit program. Men har DESVÆRRE mistet den.
Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-09-06 18:55

refi jeg kender det nye men ikke noget for mig - ka sæl !!

Godkendelse af svar
Fra : Dumbo2

Dato : 01-10-06 10:28

Tak for svaret mulberry.