/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Nero 7 premium - hak i lyd cd
Fra : bjarkemarkelarke
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 24-09-06 14:25

Når jeg nu laver en musik cd hvor Nero 7 premium får filerne i mp3 og selv konvertere dem til alm wave lydspor så den kan køre i alle cd afspillere, så kommer der altid hak i numrene.

Jeg har samme version af Nero på min bærbar og her er problemet det samme.

Kan jeg indstille mig ud af det, med en eller anden buffer funktion, for det er skide irriterende når jeg fx har en cd med til en fest eller hører den i bilen fx.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-09-06 14:41

Hak i numrene ? Du har vel hørt numrene igennem som MP3, for at høre om de er fejlfri.?
Kører med samme version, og der er ingen problemer.
Mon ikke du skal brænde langsommere, feks. 4 gange hastighed, og ikke bruge computeren til andet når du brænder.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gril

Dato : 24-09-06 14:44

jeg har bruger også Nero 7 premium og har samme problem... troede faktisk det var min brænder der var noget galt med

Kommentar
Fra : bjarkemarkelarke

Dato : 24-09-06 14:44

der var ikke rigtig noget af det du skrev der, der var brugtbart...... det er 100% et spørgsmål om indstilling af noget buffer sjov vedr. nero

ikke med hastighed, mp3 osv....

Kommentar
Fra : bjarkemarkelarke

Dato : 24-09-06 14:45

Gril.... nej det er ikke din brænder. Det er Nero der laver lort.

keep the sharing