/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
outlock expres
Fra : dengamle
Vist : 565 gange
335 point
Dato : 21-09-06 16:25

Jeg skal have hjælp til at sende mail
Det viser sig at der ligger mail i udbakken som ikke vil/ kan sendes
Er der nogen som kan hjælpe mig eventuelt slette dem eller sende dem.
På forhånd tak
Per

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-09-06 16:28

Har du før sendt mails med de nævte mailkonti´s??? Har du tjekket at mailadressen du sender til er korrekt??

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-09-06 16:29

Send evt. med en Gmail konto!!!

http://mail.google.com/mail/help/intl/da/about.html

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 21-09-06 16:31

ja jeg har sendt fra før men som sagt kommer der en beskrivelse på at der er mail i udbakken der venter og jeg har prøvet at lade det kører færdig men der bliver ikke sendt noget
mvh.
per

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-09-06 16:33

Hmmm... Hvis nu du åbner mailen fra "Udbakken", ligesom hvis du skal skrive i den, kan du så ikke lukke vinduet og sige NEJ til at gemme den???

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 21-09-06 16:35

Når jeg trykker på udbakke komer der ingen beskrivelse
mvh
per

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-09-06 16:45

Er udbakken tom??? Er der ikke en mail du kan klikke på???
Eller hvad står der?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 16:59

hvilken udbyder har du ????

Har du kontrolleret at dine indstillinger i outlook express står som de skal og ikke har forandret sig ???

er du tdc kunde så prøv at se om dine indstillinger svarer overens med dette:
http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=P56022&_nfls=false

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-09-06 17:08

ps hvad står der nøjagtig i den fejlmeddelelse du får ???

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 21-09-06 17:41

jeg bruger TDC og har fået alle oplysningerne defra igår da jeg også fik nyt password
FEJLMELDING :der er en ugyldig konto til en eller flere meddelelser i udbakke.
mvh
Per

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 335 point
Dato : 21-09-06 17:47

Jeg oplever af og til noget lignende med Outlook. Jeg har aldrig fundet ud af årsagen men jeg gør følgende:

Åbner den mail der ikke vil sendes.
Åbner en helt ny mail og skriver modtagerens adresse/ emne.
Kopierer selve mailteksten fra den mail der ikke vil sendes til den nye mail.
SLETTER den gamle mail i udbakken
Klikker send i den nye mail.

Altså kort sagt: Jeg opretter en ny mail og sender den.

Det virker

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 21-09-06 18:10

Tak for svaret pirt03.Tak for hjælpen jeg prøver med en ny mail og hjælper det ikke vender jeg tilbage
mvh
per