/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
opload filer på webbyen.dk
Fra : LouiseVuitton
Vist : 441 gange
80 point
Dato : 20-09-06 15:11

Hejsa.

Jeg har en propakke på webbyen.dk men skal have oploadet en fil på min side som er større end det man kan. Kan det lade sig gøre at få filen på min hjemmeside alligevel??

Størrelsen på de filer man kan oploade igennem filaktivet på webbyen er 1MB og min fil er 20MB.

Søger svar hurtigst muligt.

Tak for jeres opmærksomhed =)

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 20-09-06 15:32

Du må kunne bruge et FTP-program, hvis altså Webbyen tillader så store filer på din hjemmeside. I nogle tilfælde er der begrænsninger (véd ikke om det gælder Webbyen).

Søg FTP proram på nettet, der er flere gratis.

Kommentar
Fra : LouiseVuitton

Dato : 20-09-06 15:44

Hej pirt03. Jeg tror ikke at det er fordi at de ikke tilader det, det kan bare ikke lade sig gøre gennem filoploadingen i filaktivet. Tror ikke jeg forstår meningen med FTPprogrammer? Er det et bestemt jeg skal bruge?

Mvh.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 20-09-06 15:50

Et FTP-program er et progra du kan bruge til at uloade (overføre) en fil fra din computer til din hjemmeside på Webbyen. Kan også bruges på andre måder.
Prøv at se herunder. Jeg bruger selv dette program.

http://www.html.dk/software/00015/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-06 16:16

Gratis FTP program
http://www.smartftp.com/

Gratis komprimering af filer, men tvivler på du kan få en fil på 20 Mb ned til 1 mb.
Er det en billedfil eller et program.
http://www.7-zip.org/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-09-06 16:18

Eller prøv at logge ind på din hjemmeside, ved at skrive ftp://din side.dk. i adresse linien

Kommentar
Fra : LouiseVuitton

Dato : 20-09-06 19:03

Forstår ikke helt hvad du mener disken?

Kommentar
Fra : LouiseVuitton

Dato : 20-09-06 19:05

Filen er en video .

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-09-06 00:34

Giv en PM og jeg hjælper,,,,,,,,,,,,DENNE GANg

Kommentar
Fra : LouiseVuitton

Dato : 21-09-06 07:13

PM !? Jeg er ikke med!