/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hvilken printer skal jeg vælge
Fra : rosekamp
Vist : 752 gange
100 point
Dato : 20-09-06 12:06

Øv, nu er min printer også ved at forlade denne verden og jeg skal have fundet dens afløser.

Jeg vil have en A3 printer da jeg skal kunne skrive direkte på scrapbooking-layouts på 30,50x30,50 cm. Derudover skal den kunne køre karton igennem og lave top-nice billeder.
Den skal helst være med separate farvepatroner som CANON i9950 som jeg kraftigt har overvejet at købe. Nogen der har erfaring med dén eller som kan sige mig hvilken jeg skal vælge?
Maxpris 4000 kr.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-09-06 12:21

Jeg har en Canon i9950, og jeg har absolut ikke noget at klage på.

Superflotte udskrifter.

Ole P. Bielefeldt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-06 15:08

Jeg bruger en Canon Prixma 4200 som er en god blækprinter og som jeg har købt hos enavia, men de har utrolig mange printere der er i den størrelse du bruger bl.a. denne http://www.enavia.com/dk/da/con/Products/ShowProduct.aspx?productid=1051420 og mange andre printere til store formater.
Normalt ligger de prismæssigt rimeligt lavt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-09-06 16:18

Canon er bare iorden

Har selv En Pixma MP800R netværksprinter. Topnice

Din I9950 er super kvalitet