/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Kontaktforum - GPL
Fra : xuser
Vist : 326 gange
45 point
Dato : 19-09-06 07:08

Hej, jeg søger et komplet kontaktforum med personlige billedarkiver og chat. Det skal være GPL og lige til at hente/installere på en web-server.

Nogle forslag?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-09-06 08:29
Kommentar
Fra : xuser

Dato : 19-09-06 11:38

Der er godt meget på det site... Men hvilket fungerer til et kontaktfoum?
- For det er bestemt ikke det hele der dur, har jeg fundet ud af...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-09-06 12:09

Desværre er det sådan med gratis ting, der mangler altid et eller andet.
Har prøvet en hel del af de CMS der ligger på siden, og langt fra alle virker.
Har ikke prøvet et kontaktforum fra dem.

Ved godt, det ikke er hvad du søger, men dette virker.
Men der kan lægges billeder op og alt det dyre.
http://www.opensourcecms.com/index.php?option=com_content&task=view&id=189

Ellers er det vist bare lede videre, har en CMS chat, der virker, men stadig med småfejl.
Kan integreres i andre system.
Hvis du vil have den, så giv en PM

Kommentar
Fra : xuser

Dato : 19-09-06 13:41

Betalingsløsninger er ofte mere mangelfulde (de opfylder sjældent W3C).

Det skal have følgende faciliteter:

- Mulighed for selv at registrere sig som bruger.
- Mulighed for at have privat foto-space (med password).
- Mulighed for at have public foto-space (kun for med-brugere).
- Mulighed for at sende beskeder mellem brugere.
- Mulighed for chat (ønsketænkning).
- Mulighed for afstemninger.

Har kigget på PostNuke og phpGroupWare. Kan ikke gennemskue om de kan bruges.
- Men ellers er du med på hvad jeg mener med "kontaktforum" ?

Altså, sådan noget Dating-agtigt noget.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-09-06 15:59

Som helhed kan du godt bruge dette.
http://www.opensourcecms.com/index.php?option=com_content&task=view&id=189
det har de funktioner du efterlyser, dog ikke live Chat.
Men der kan få mit, mener det kan også, sammenlægges med en hel del andre CMS også.

Du kan også se om du kan finde noget her.
http://php.resourceindex.com/Complete_Scripts/

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 19-09-06 20:57

hej xuser

se den besked der ligger til dig.

Kommentar
Fra : xuser

Dato : 20-09-06 10:32

>disken:

Jeg kigger på det og vender tilbage...