/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kan man ikke .......
Fra : turmeric
Vist : 745 gange
50 point
Dato : 18-09-06 18:16

indsætte billeder i et indlæg her i Kandu. Jeg har et frimærke, som jeg ikke ved, hvor det er fra og vil gerne, hvis her er nogen, som kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Turmeric

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 18-09-06 18:19

Nej, det kan man ikke....

Accepteret svar
Fra : mudshade

Modtaget 60 point
Dato : 18-09-06 18:23

du kan dog gå ind på http://www.peecee.dk/ Og uploade det.

Bare tryk "gennemse" og find billede på din computer. Så trykker du upload i højreside af skærmen og får du et link til dit billede. Hvilket du derefter kan sætte ind her så vi kan trykke på det og se det.

mvh mads

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-06 18:27

Nej det kan man desværre ikke.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 18-09-06 18:29

Du kan jo også benytte den lidt frække metode:

1) Gå ind i din profil.
2) Redigér den
3) Upload dit billede som profilbillede.....men det må ikke fylde mere en 10kb, og må max måle 200x200 pixel ~ så det er nok så som så med kvaliteten......men faktisk kan det lade sig gøre, bare ikke direkte i en tråd.....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-09-06 18:31

Du kan godt oploade det på kandu.

Gå ind under din profil og vælg rediger profil, på den side der kommer frem kan du nederst hvor der står "Upload et profilbillede" indsætte det.
Men vær opmærksom på at det må højst være 200 x 200 px og fylde 10kb.

Så kan vi gå ind under din profil og se det.

God fornøjelse

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : turmeric

Dato : 18-09-06 18:40

Tak for svaret mudshade.
Det er godt nok genialt. Jeg kendte slet ikke den side, hvor er jeg rigtig glad for du gjorde mig opmærksom på den, for jeg har ind imellem brug for at vise et billede i en sammenhæng, og hvor jeg ikke kan uploade.

Mange mange gange tak

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-09-06 18:58

Mudshade, den fortjener at blive lagt i tips!!

Jeg anede ikke, at der fandtes sådan et sted... Skøøøønt

Vaxen