/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Vista...
Fra : mort1760
Vist : 521 gange
100 point
Dato : 15-09-06 21:29

Jeg har lige downloadet Windows Vista RC1 og skal til at installere den. Men når jeg gør det sletter den så alle mine filer, programmer og dokumenter jeg har på computeren?

Er det bedre at lave en opdatering af XP til Vista, eller en fuld installation?

Bliver mine ting liggende hvis jeg kun laver en opdatering?

kan man lave en partition og hvardan gør man det?

Mvh. Morten Jensen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 21:49

Selvom hovedparten af anmeldere mener den er "stabil" - ville jeg niu alligevel tage backup af min harddisk inden

En nyinstallation - som må være at foretrække - formaterer sikkert din disk....

Derfor backupen

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 15-09-06 22:03

Okay...

mange tak...

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-09-06 23:16

installer den på særskilt partition eller hvis du ikke har sådan en, i en anden mappe

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 15-09-06 23:17

glemte lige: husk under alle omstændigheder at tage back-up før install.
og du kan sagtens køre med 2 styresystemer på din pc

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 16-09-06 09:58

Hvordan installerer man den på en anden partition?

Kommentar
Fra : silversword

Dato : 23-09-06 22:20

det kan du kun hvis den allerede er delt op i 2 eller flere...
Hvis du deler nu risikere du at miste alle data du har på disken..