/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tip der ikke kan ses??
Fra : jtlaursen
Vist : 645 gange
50 point
Dato : 15-09-06 11:11

Dette tip: http://www.kandu.dk/Tip14740.aspx
er en gentagelse af næsten identiske tip jeg lagde ind få min. før. Det gjorde jeg fordi jeg troede at det første ikke var gået igennem da jeg ikke kunne se det under "seneste indlæg". Jeg fandt dog hurtig ud af at begge tip virkede og jeg kunne se dem under "vis dine indlæg".

Det har ikke noget at gøre med at opdaterer som en skrev, for det har jeg gjort mange gange og her dagen efter kan jeg stadig ikke se dem. Tippene er skrevet under emnet website's. Jeg lagde desuden et tip ind under biologi (svampe igen igen igen), og det kan godt ses??

Jeg spørger nu hvorfor??

Er det mig der er dum eller...............??????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-09-06 11:15

JA

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-09-06 11:18

Du skal kikke under seneste Tips (nedenunder Seneste Indlæg).

Kan det være det?

Moster

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 15-09-06 11:24

Citat
JA

Ja det var jo faktisk en del af spørgsmålet, måske du skulle have point

Citat
Du skal kikke under seneste Tips (nedenunder Seneste Indlæg).

Det er da også der jeg kigger: ingenting!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-09-06 11:26

Så stiger mystikken

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-09-06 11:26

Hvad hedder Tippet?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 11:37

Tag det bare roligt.....

Det sker af og til - måske fordi Kandu´s opdatering ikke altid er hurtig nok......

Hvis du lukker din browser helt (eller alle kanduvinduer) og derefter går ind igen er problemet løst.

Det samme sker med indlæg hvor du får meddelelse om at der er sket en fejl.....

Straks prøver man igen og bagefter er der 2

Kandu er ikke Microsoft - men det fungerer ligeså godt

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 15-09-06 11:39

Citat
Er det mig der er dum eller...............??????????
..JA

Citat
Jeg spørger nu hvorfor??
.. det er som med windows - kandu´s veje er uransagelige

Citat
Jeg lagde desuden et tip ind under biologi (svampe igen igen igen), og det kan godt ses??
... JA

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 11:59

Alternativt kan du også bare trykke ude til venstre på "seneste indlæg"

Det virker som regel BEDRE end opdatering - spørg mig ikke hvorfor

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 15-09-06 12:01

Tippene hedder henholdsvis: "offentlige oplysninger" og "off. kortoplysninger".

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 15-09-06 12:03

Citat
Hvis du lukker din browser helt (eller alle kanduvinduer) og derefter går ind igen er problemet løst.

Nix, dur ikke.

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 15-09-06 12:04

Citat
Alternativt kan du også bare trykke ude til venstre på "seneste indlæg"

Heller ikke....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 12:09

SKIFT BROWSER - Hvis det heller ikke hjælper sååååååå

Citat
Er det mig der er dum eller...............??????????

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 15-09-06 12:18

Skifte browser er ikke bare noget jeg lige gør pga. to forholdsvis ligegyldige kandu tips!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-09-06 12:39

Hov-hov . ingen tips er vel ligegyldige

Problemet sker ved at kandus database består af flere enheder,
de når ikke altid at opdatere lige hurtigt.

En gang i mellem hjælper det at have en 'grundside' åben eks . http://www.kandu.dk/Lastx.aspx

Når du vil videre fra denne så brug h.klik og vælg "Åben i nyt vindue"

På grundsiden bruger du så Opdatere(F5) så er du altid ajour med hvad der sker.

Skifte browser ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 12:42

"Natmaden"

Alt det du nævner der behøver man ikke med AVANT - det klarer den selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 12:45

Så du har ret - man behøver ikke skifte browser.......

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-09-06 13:42

man kan da forresten osse bare holde på shift men man klikker på et link,
men så skal der nok 2 hænder til , eller en hånd og en fod, alt efter hvordan man sidder.

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 15-09-06 14:04

Gode forslag, men det ovenstående løser ikke mit problem med hvorfor jeg ikke kan se tipsene nu og her. Lad mig opsummerer: Jeg HAR genstartet, opdateret, lukket browseren, stået på hovedet osv. men jeg kan IKKE se mine tips ude under "seneste indlæg" kun under "vis dine indlæg".

Jeg tror selv at det har noget at gøre med emnet det er lagt under, da de to usynlige var under websites og det andet jeg kan se er under biologi. Derfor laver jeg nu en prøve.......

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 15-09-06 14:12

Godt, testen er gennemført og der er noget om snakken: Tipset under biologi kan jeg godt se under "seneste indlæg", men det iselsamme tip lagt under website's kan jeg til gengæld ikke se. ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 14:24

Jeg har lige lavet en under websites

Den var der med det samme

Skift nu den browser

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 15-09-06 14:31

Så er jeg bare ikke en heldig mand.

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 15-09-06 14:32

Og refi jeg kan heller ikke se dit tip, så det er derfor jeg ikke bedømmer det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-06 14:38

Jeg har ingen problemer med at se det - det var der øjeblikkeligt

Du må have fat i din netudbyder -

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 15-09-06 15:02

netnedbryder

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-09-06 15:20

Jeg ser alle 25

Godkendelse af svar
Fra : jtlaursen

Dato : 21-09-06 21:05

Citat
.. det er som med windows - kandu´s veje er uransagelige

Det er netop løsningen, man skal ikke prøve at gøre sig klog på noget der er uforståeligt for alm. mennesker som os. Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk