/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ville det ske for Marianne Jel
Fra : Klumme
Vist : 997 gange
10 point
Dato : 13-09-06 14:30

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article224442.ece

Ville det ske for Marianne Jelved??
Nej vel..... Hun kan være ganske rolig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-06 14:38

Hvem fanden hænger også den slags på en tørresnor

Det kan være hun søgte en der villi i bukserne på hende

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-09-06 14:42

Smagsprøve...... ikke på Mariannes trusser, men på Tørresnoren

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-09-06 14:43
Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-09-06 14:46

Hvis det skulle ske for MJ, er det vel kun et udtryk for dårlig smag fra tyvens side.

Hvem f..... har lyst til at eje et par uldne bedstemorhylere med lodden vrang (deraf ansigtsudtrykket/mimikken).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-09-06 14:53

Ja skulle det ske, så må tyven have en gane som ølbriket, og kan kun smage og lugte ådsler

Men hun skulle nu nappe vedkommende alligevel. Hun får ikke bedre tilbud LOOOOOOL

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 13-09-06 15:03

Det er rent faktisk sket for Jelved 2 gange, men de blev hurtigt fundet i kanalen, da de svømmede ovenpå. Begge gange havde en mand været i hendes bukser

Her er de faktisk:

http://www.sahvacare.dk/gfx/inkontinens/3.jpg

og sidst

http://www.sleeknchic.com/jpegs8/617-treo-long-leg-panty-girdle.jpg

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-09-06 15:07

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-09-06 15:20

Hvor hulen kan man købe de små sexede sager?? Jeg er bekendt med et damemenneske på Århuskanten, som garanteret ville score med sådan et par på

Hun trænger til at blive høvlet godt og grundigt igennem, så hendes gimperi på alt lodret stopper.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-06 15:27

Så så "Klumme" - Det er kun snedkere der "høvler"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-06 15:29

Desuden foregår "høvling" mest på maskiner - såkaldte dildobænke

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-09-06 15:32

Nå okay... sorry. Så en tur på boreplatformen

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 13-09-06 15:47

Mon ikke det er en fisker, han er vant til lugten af rådden sild

Men det er da mærkeligt han ikke forveksler dem med mandens lange underhylere

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 13-09-06 16:02

Hej Klumme.
Hvorfor har du lige købt 3 nye klædeskabe???????????????????????????
Hvad gemmer du i dem

IPM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-06 16:06

Der har han hængt tørresnorene - resten var væk inden han kom

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 13-09-06 16:17

hvem siger at mj bruger noget ? *GGG*

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 13-09-06 17:36

Hej Thyfonn
Så kan jeg bedre forstå den grimme fiskelugt der inde i folketinget

IPM

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-09-06 18:03

Citat
Kvamme fra Ølen

Det burde sige sig selv, at trussetyve og andet godfolk er kommet / havnet i Norge.
Vi vil jo ikke have store forbrydere siddende i Danske fængsler.

Havde det været Sverige, havde de da EN`god - undskyldning, EMIL fra Lønneberg

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-06 01:30

Well nu kommer man jo langt omkring som taxachauffør i KBH.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-09-06 01:49

Nåååå lille tedd.

Er der slet ingen der gider snakke med dig?? Det er synd for dig, men jeg forstår dem godt. Har du set noget til min "ven" Bendix fornylig. Er han stadig dybt alkoholiseret, og bavler derudaf med sit anglofile sprog, på den evige men udsigtsløse damejagt LOOOOL - Jaaa nem er han ikke og heller ikke særlig sympatisk, men han ligger jo som han reder.

Jeg har hans adresse hvis du vil se til ham, men ring hellere i forvejen. Han kan godt være ude i noget snavs, og så gider han ikke ha besøg. Der er noget jernaldermand over ham og han emmer af primitivitet...... menøhhhhhh LOOOOL Skvadderhoved.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-09-06 01:51

Hvad med dig og Jelved??? Hun kan ikke tillade sig at afslå, og det kan du forøvrigt heller ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-06 01:54

Har forøvrigt lige haft besøg af Molo! Hvad vil du lille Kim?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-06 01:55

Erklære mig sindsyg igen igen? Loool!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-06 02:02

Og hvis jeg var dig lille Kim ville jeg gøre noget ved det! Du har jo min adresse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-06 02:03

Oh glemte at jeg osse havde din Sucker!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-06 02:06

For udenforstående så hedder jeg Bendix Emmer og jeg bor på Jernaldervej! Hvad siger det om "klumme" Gider sg ikke engang at afsløre hvem du er! Men tak til creamy!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-06 02:08

Og sjovt du ovenikøbet gider at slå mig op i Krak.dk! Du er sg en stakkel lille "ven"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-09-06 02:48

Jeg ved ikke lige hvad du som sædvanlig ævler om, men jeg ved ,at hver gang du stikker dit dumme fjæs ind i en tråd, så har det kun eet formål, at demonstrere hvor lidt du bryder dig om mig. Lad mig sige, at det så 100 % er gensidigt. Du er og blir et latterligt ølhøvlende vrag som er pisværdiløs, og jeg kan lige så godt først som sidst smide dig ud fra tråde jeg opretter. Så bette mand.... BAJ BAJ

PS
Men du kan jo altid, som Kandureglerne er nu, skrive til mig privat, som du jo plejer når du blir smidt i dummekrogen LOOOL

Annuller spørgsmålet
Fra : Klumme

Dato : 14-09-06 02:53

Desværre dukkede tedd op med sit sædvanlige halvfordrukne potbavl, og jeg orker ikke at "høre" på den tomme tønde mere, så nu er han BL forever og denne ligegyldige tråd anulleres.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-06 03:08

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige kim klumme! Er det en ære at blive blacklistet af dig? Kan du holde mig ude når det kommer til stykket? Og hvilke tråde er det egenligt du opretter?
Er det for en ærlig debat? Eller er det for at provokere du er her? Time must tell! Du bruger trusler, nedgøring og du blacklister andre meninger end det der passer dig! Lidt patetisk men mon ikke ærlige kandubrugere (dem der osse bruger tid på at svare på spørgsmål) efterhånden har gennemskuet dig? Jeg tror på det trods alt! Du er en saga blot selv om du bruger meget tid på at komme ind på et forum du forlængst er udelukket fra! Hvad siger det om dig? Tjah "få et liv" er vist meget dækkende! Og forøvrigt er det en meget dårlig ide at forsøge at true mig lille kim lool!