/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvordan gør man på Fiskogfang?
Fra : VJHCredit
Vist : 1414 gange
50 point
Dato : 13-09-06 10:39

Jeg har bestilt en vare på fiskogfang.dk og har modtaget en mail med min ordre...
Det lader dog imidlertid ikke til at handlen er færdig endnu.... Skal jeg overføre penge til en bank, eller har jeg gjort hvad jeg skulle..? der står jeg skal oplyse et ordrenr.? Hvad skal jeg gøre? På forhånd tak
VJHCredit

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 13-09-06 10:51

Skriv og spørg dem
info@fiskogfang.dk eller check of de har FAQ ....

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 13-09-06 10:52

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Fisk & Fang. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

I vores e-butik kan du betale med følgende betalingsmidler:

Ved bankoverførsel bedes beløbet overføres til Fisk & Fang konto i Nordea, når vi har modtaget beløbet sendes varen samme dag.

HUSK AT OPLYSE ORDRE NR VED OVERFØRSELEN.

* Dankort.
* Bankoverførsel.
* Danske Euro/Master cards.
* Udenlandske Master/EURO card.
* VISA.
* JCB kort.
* LIC-kort (Lærernes Indkøbscentral).

LIC-kort: Hver opmærksom på at udløbsdatoen på dit kort står med året først også måned. Når du skal udfylde udløbsdatoen er det måned først også år.

LIC-kort: Når du indtaster kort nr., skal du først taste 7405 også dit 14 cifre kort nr.

Rabat kan opnås ved medlemskab af Fiskogfang.dk klubben. Vilkårene for Fiskogfang.dk er beskrevet nærmere under menupunktet

"Fisk & Fang klubben". De enkelte rabatformer og rabatklubber kan ikke kombineres.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 13-09-06 10:52

Kommer jo an på om du har bestilt som efterkrav. Men alt sammen skulle gerne stå på den mail du har modtaget. Om det er pr. efterkrav, eller andet. Egentlig så burde der vel ikke komme en mail, hvis du ikke har betalt (med mindre som sagt før at det er pr. efterkrav eller kredit)

VH
Moltov

p.s. Jeg ville bare vente.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 13-09-06 10:53

Skulle nok have givet dit linket i stedet for
her er det
http://www.fiskogfang.dk/shop/default.asp?setlng=26