/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Tyskland / Grænsehandel
Fra : kasper006
Vist : 1085 gange
75 point
Dato : 11-09-06 23:49

Hej

er der nogen der ved om der stadig går billige busser til Tysklands grænse; som indkøbscenteret betaler det meste af, fordi de har interesse i at man køber stort ind?

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 47 point
Dato : 11-09-06 23:50

Jada de findes
Se i din lokale ugeavis.
Går ud fra du ikke bor på Bornholm

Kommentar
Fra : kasper006

Dato : 11-09-06 23:55

heh.. nej bor i Hillerød du har vel ikke et link til en hjemmeside med afgange?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-06 23:58

Som pirt03 siger: JA. Fra de fleste jydske byer afgår der ugentlige busser til grænsekioskerne/supermarkederne. Se efter i de gratis-aviser der proppes i din postkasse hver dag.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 12-09-06 00:05

Hmmm.

Sjælland.. så er det sikkert ikke så tit, men har da hørt at de også kører derfra. Nettet gav ikke rigtig noget - du er nok nødt til at kigge i den lokale sprøjte.

Og når du så skal af sted. Husk at der også kan spares på det man ikke lige tænker over. Mange dagligvarer fx.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-06 00:09

Hvis du tænker på før i tiden da busserne tog med færgerne over så findes der ikke meget af den slags mere da færgerne ikke længere til tilskud til busdriften.....

Nyborg bliver nok dit nærmeste påstigningssted......

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-10-06 04:53

Du har fået svar for mere end 1 måned siden. Luk nu dette spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : kasper006

Dato : 23-10-06 14:24

Tak for svaret pirt03.