/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Billige visitkort?
Fra : kartoffel88
Vist : 555 gange
99 point
Dato : 11-09-06 23:04

Er der nogen der ved hvor jeg kan få lavet nogle rigtig rigtig billige visitkort?

Det behøver ikke være noget fancy endnu nemlig, da jeg ikke er begyndt at tjene penge på geschæften.
Så der skal være minimale udgifter, da de ikke bliver tjent hjem.

Det er vel ligemeget hvor i landet, da de fleste sikkert sender?

Tak på forhånd...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-06 23:12

Avery laver de skønneste "blanke" kort lige til at smide i maskinen.....

Så kan du jo selv bestemme hvad der skal stå på dem....

Det er den absolutte billigste løsning

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-06 23:32

Jeg laver mine egne og printer dem selv ud. Jeg kan også nemt lave dine.

Jeg har én gang købt en pakke med 10x8 kort. Sammen med disse fik jeg lejlighed til at logge mig på Avery´s hjemmeside og gratis downloade et program der gør det nemt at lave sine egne og andres kort.

Da du jo selv skal lave dem og printe dem ud, bestemmer du jo selv om de skal være sort/hvide eller i farver, samt om der skal være avancerede billeder på eller ikke.

Vælger du sort/hvid uden billeder, betyder det billigere print. Men jo altså også tilsvarende dårllgere reklameværdi.

Hvis det eneste du har brug for er et kort med noget sort tekst på, kan du lave dem med WORD. Word har flere forskellige indstillinger for print af Visitkort. Der kan også laves mere avancerede visitkort med Word.

Som du kan se, er dit spørgsmål ikke helt så simpelt som du troede. Så du må lige komme ind igen og svare på mine og andres kommentarer. V.H. AJ

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 109 point
Dato : 11-09-06 23:49

Hvis du selv vil udskrive dem på din printer, så lad være med at lave det på alt for "slattent" papir, for det er vel ikke en diskount geschæft du skal lave.
Jeg bruger selv noget 190 gr. papir med en halvblank overflade. Det findes i flere farver, alt efter temp......
Tag imod tilbudet fra Arne, det syntes jeg er en god opstart! (Bestil blot 1.000.000 kort med det samme du er i gang)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-06 23:55

severino, din gamle skægabe -> Læg lige mærke til at jeg ikke har afgivet noget tilbud, blot sagt at jeg KUNNE lave dem. Prisen er ganske ufortalt. Læs bogstaverne, de danner ord OG mening.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-09-06 00:04

Så meget skæg har jeg da heller ikke !!!

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-09-06 07:02

Der er et firma i Sønderborg der hedder HS-TRYK i Sønderborg. De er meget billig i forhold til andre også med visitkort i farvet. De bliver lavet på 250g hvid karton.
De har landets billigste priser på trykning af konvolutter.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-06 07:19

Det er da fint Hawaii7, men når kartoffel88 spørger om

Citat
rigtig rigtig billige visitkort

Så er det vel ikke et firma han ønsker kontakt med.

I øvrigt synes jeg det er træls at I hedder Hawaii7 og kartoffel88.
Det er der squ da ingen der hedder! Tag jer sammen unger. Jeg hedder squ Arne Jakobsen og jeg bor i Herning. Det har været en sandhed på Kandu i flere år. Hvis I ikke kan opføre jer ordentligt, så I kan være jer selv og jeres navn bekendt, så burde I squ lære at holde jer væk.

I kunne mindst afslutte jeres indlæg med et kaldenavn. Så kunne jeg slippe for at skulle skrive
potato88?

Kommentar
Fra : bangsi

Dato : 12-09-06 11:40
Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-06 12:26

Ja og så er det ovenikøbet med en reklame for VistaPrint på bagsiden og hvis du kan vente 3 uger på dem koster de kun 48 kr

Gratis kan vist diskuteres

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 13-09-06 19:13

Tak for svaret severino.