/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tykke Strømpebukser?
Fra : Shagen
Vist : 1455 gange
100 point
Dato : 10-09-06 21:42

Heej,

Kan I huske da man var ganske lille, så var de strømebukser man havde på, altid lavet af bomuld-- eller de var ihvertfald ret tykke, og ikke lavet af nylon.

Kan man få dem i voksenstørrelse til de store stænger man har i dag? I så fald, hvor kan de købes?

Nu er det jo ved at være vinter, og vil så nødigt ty til jeans..

Sofie

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 10-09-06 22:03

Matas har ofte strømper af den slags du taler om,
Jeg købte sidste efterår i Føtex, strømper i bomuld i flere farver. Men måske er du lige tidligt nok ude. Godt nok sælger de vinterjakker til børn, men til os voksne er det stadig næsten sommer

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 10-09-06 22:05

Der er disse her, men inden længe vil du kunne finde dem i alle varerhusene

http://www.legwear.dk/product.asp?product=359

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 10-09-06 22:10

Hvis de bare er beregnet til under tøjet, så har jeg købt de lange ski-underbukser (vist af mærket Stinne) de har i Føtex. De er bare kanongode og ikke for varme.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 11-09-06 10:50

Jeg købte nogen nede i H&M her i sidste uge... Det var godt nok ikke ren bomuld, men noget andet syntetisk, som kunne minde lidt om uld... De er vildt lækre, og gav omkring en 50-er for dem...

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 11-09-06 12:24

Magasin har dem, der har jeg købt dem til mig selv både i bomuld og med uld i til de rigtig kolde dage.

Godkendelse af svar
Fra : Shagen

Dato : 18-09-06 13:06

Tak for svaret Nordsted1.

- Endte dog med at købe dem i Bilka.