/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hobbyforretning i Flensborg?
Fra : rosekamp
Vist : 4450 gange
200 point
Dato : 10-09-06 09:56

Jeg skal snart til Flensborg og spekulerede på om nogen af jer kender en god hobbyforretning, hvor man kan købe scrapbooking-materialer?

Kommentar
Fra : Leif_og_inge

Dato : 10-09-06 11:25

prøv at klik ind på flensburg.de der har du hele Flensborg foran dig - og hvis du ikke forstår et klap prøjsisk er du velkommen til at skrive tilbage

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 10-09-06 12:24

Ok, for jeg forstår ikke et klap prøjsisk

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 10-09-06 12:35

Prøv at lave denne søgning på Google:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=%2Bhobby+%2Bflensborg&btnG=S%C3%B8g&meta=

Der er massevis af links til hobbyforretninger i Flensborg.

Hvad angør dine tyskkundskaber når du kommer til Tyskland: Fortvivl ikke, Flensborg er jo "halvt dansk" så de forstår dig udmærket. Jeg tror såmænd også du kan ringe til dem hvis du ser en side der ser interessant ud, men som du ikke helt forstår . de skal nok finde en medarbejder i butikken, der kan tale med dig.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 11-09-06 11:41

Ja! Flensborg er så dansk som det nu en gang kan blive syd for grænsen. Og de tager alle danske penge, dog ikke mønter, kun sedler hvor du får tilbage i euro.
Men du skal være forberedt på, at de tyske hobbyforretninger langt fra ser ud som de danske. De har mange spændende ting, ja, men sådan som scrap-bøger og sådan, er ikke "på mode" at lave dernede, som herhjemme... Så bliv ikke alt for skuffet, for de har en masse andet sjovt, som du ikke ser her i Danmark! (kommer derned ca. en gang om ugen, så derfor)

Rigtig god tur!!!!