/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
skjolde til en aprilla rally
Fra : Merrild89
Vist : 616 gange
120 point
Dato : 06-09-06 20:54

hej, jeg har en aprilla rally jeg har styrtet på, og mangler andre skjolde til den, fin et link til mig!!!! det behøver ikke være nye, eller samme farve, bare nogle der er 100 % intakt !!! og til en fornuftig pris....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-09-06 21:29

Når du har fået svar, så annulerer du jo spørgsmålet:
http://www.kandu.dk/Spg93280.aspx
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 06-09-06 21:49

hvor er du morsom, tilbød ham point igen, men han ville ikke have dem!!!! og han gav mig svaret at jeg skulle kigge i bios.... og det vidste jeg sku godt at det havde noget med det at gøre!!! men han viste mig jo ikke hvordan... såååee dig om det.. denne gang annulerer jeg ikke med mindre der ikke kan findes nogle!! det har du mit ord på :D jeg kan sku godt undvære de point

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-06 21:57

Alt efter hvor meget du vil betale, så er der en her men uden frontskjoldet til kr. 3000

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=57010

men ellers så kik på www.guloggratis.dk www.papkassen.dk www.genbrugsvarer.dk

Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 06-09-06 22:22

har prøvet de fleste steder, derfor jeg spørger herinde nu ^^ det kunne jo være man var heldig

Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 07-11-06 09:00

ingen der har nogle til at lægge?? så annullerer jeg spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-06 09:14

Hvis du hæver med lidt point, kommer du på forsiden blandt de 25 seneste spørgsmål, og mange vil se dit spørgsmål igen, sikkert også nogle som ikke har set det tidligere. Så er chanchen der igen, for at få hjælp

Annuller spørgsmålet
Fra : Merrild89

Dato : 12-11-06 12:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål