/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
router d-link 604 wow-warcraft
Fra : dumdidum
Vist : 443 gange
500 point
Dato : 04-09-06 00:39

hej jeg har et stort problem som jeg ikke forstår
jeg har en router en d-link 604 og jeg har 3 computer og en sever som jeg bruger til ftp og ventrilo

men det jeg ikke kan forstå er at når vi skal spille wow og spille warcraft3 over internette

bliver den ene af computerne smit hel af nette vi kan simpel hen ikke spille sammen med vores venner over internette jeg har sat rottern op så portene er åbne til blizar så er det det går galt at computern går af internette men vis jeg fjerner så portene på min rotter er lukket kan vi godt komme på bekke to men vi kan ikke lave et spil så de ander kan se dem er der nole der kan hjelpe

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-09-06 02:06
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 04-09-06 02:07
Kommentar
Fra : dumdidum

Dato : 04-09-06 05:33

jeg har resette min router og starte hel forfra jeg har sat den op til at køre fast ip så har jeg sat den op til at computer 4 køre som sever så har jeg sat den op til ftp sat de porte der bliver brugt til det og det samme med min ventrilo det køer som det skal så opner jeg de porte der bliver brugt til at spille wow og warcraft 3 med de porte blizar anbefaller det virker fint når jeg skal spille på 1 computer så kan jeg lave banner og så vider men lokker jeg den anne computer på samtide og går ind i spillet og prøver at lokke på spil over internette virker det ik men fjerner jeg portne på routern kan vi bekke komme på men vi kan ikke lave banner som ander kan se så jeg er stadi i vild gede

Annuller spørgsmålet
Fra : dumdidum

Dato : 02-02-07 01:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål