/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
MS Off. Web Access til outlook
Fra : bigmozzy
Vist : 438 gange
120 point
Dato : 01-09-06 08:53

Jeg har en e-mail adresse, som "hører til" MS office web access, når jeg tjekker den på nettet. Hjemme bruger jeg outlook express til at tjekke mail med.

Alle beskeder kommer også ind i indbakke. Det er som det skal være.

Men jeg kunne godt tænkte mig at få rykket mine "sendte beskeder" over i min outlook express. Hvordan kan jeg gøre det, sådan så jeg stadig kan se hvornår de er afsendt ved blot at rulle ned i min sendt post i outlook express??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-09-06 09:07

Altså du vil se på mails hjemme fra din Outlook
Og se på de samme mails udefra med Outlook Express.
Du bør så sørge for at der forbliver en kopi på serveren,
ellers trækkes mailen derhen hvor du åbner den.
Er det sådan.??

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 01-09-06 09:10

Nej alle de mails jeg modtager bliver på serveren indtil jeg går på ms office web access og sletter dem.

Det er dem som jeg skriver fra ms office web access, som jeg gerne vil have over i min outlook express at ligge.