/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Copy Paste
Fra : Lokhart
Vist : 468 gange
99 point
Dato : 31-08-06 08:54

Hey, er der nogen fornuftig grund til, at man ikke kan kopiere afsnit, navne, links osv. ind i en (ny-)mail. Er det generelt, eller kun i hotmail, som jeg har forsøgt mig med??

Vh. Lok...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-08-06 08:58

Jeg har da lige kopieret dit indlæg over i en ny hotmail.
Marker > h-klik >kopier> over i hotmail > stå i skrivefeltet > h-klik > sæt ind.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 109 point
Dato : 31-08-06 09:02

hvis du kigger - så ligger der et ikon der indsætter hyperlink til den funktion

når du indsætter skal du bagefter finde ikonet indsæt tekst - så har du kopieret alt ind

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-08-06 09:03

Jeg kan ikke kopiere/paste i hotmail fra microsoft, men hvis du bruger gmail som hotmail er der ingen problemer med at kopiere/paste.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Lokhart

Dato : 31-08-06 09:03

Det har jeg osse gjort sådan- og lige én gang mere- men jeg kan slet ikke højreklikke i skrivefeltet.

Kommentar
Fra : Lokhart

Dato : 31-08-06 09:03

Det har jeg osse gjort sådan- og lige én gang mere- men jeg kan slet ikke højreklikke i skrivefeltet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 09:04

jo du kan bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 09:05

så brug da de ikoner der er målrettet til funktionen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 09:10

bøjer det lige i neon - det varede også lidt før jeg fandt ud af det -

brug den "normale" måde med at højreklikke og indsætte - der ser så ikke ud til at ske noget - men i samme øjeblik du klikker på ikonet indsæt/ eller hyperlink - så træder teksten frem

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-08-06 09:10

Ja ok miritdk, men nu bruger nu aldrig min hotmail fra microsoft, men kun gmail der er det bare at bruge h. musetast.

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 09:13

rigtigt - men spørgsmålet var målrettet til hotmail

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-08-06 09:18

Hvordan tilgår du din hotmail
gennem
Outlook Expresss
Outlook
www.msn.dk
en promter
eller andet

Godkendelse af svar
Fra : Lokhart

Dato : 31-08-06 09:22

Tak for svaret miritdk. Så trådte teksten jo frit frem, dejligt- de ikoner er mere værd end størrelse og farvelægning. Fedt at vide. God dag.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 09:22

HOV - velkommen til kandu lokhart

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 09:23

selvtak - og hav selv en god dag

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-08-06 09:24

Hvor ligger det ikon og hvilken udgave er det du bruger Miridk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-06 09:33

e.c hvad mener du ??? jeg bruger webmailudgaven og har den ikke integreret - ikonerne ligger lige over skrivefeltet

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-08-06 09:43

ok -