/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Maribo Gasværk
Fra : Rytterknaegten
Vist : 1283 gange
299 point
Dato : 30-08-06 13:11

Billeder søges fra det Gamle Maribo Gasværk, grundet en oplysning om at min Oldefar Thorkild Christensen vist var bestyrer eller lignende på et tidspunkt i 1950érne?
Mvh Rytterknægten

Accepteret svar
Fra : leonard

Modtaget 299 point
Dato : 31-08-06 11:16

Kære Rytterknægten.

Jeg kan anbefale dig på det varmeste at gå ind på Lolland Falsterslægtsdatabase,som måske kan
dække det du søger.
Den adresse du skal gå ind på er

www.tom-stryhn.com

Vhs.
Leonard

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 06-09-06 01:44

Hej Leonard.
Tak for tipset, men jeg HAR prøvet hos Tom Stryhn for længe siden, desværre uden held.
Mvh Rytterknægten

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 20-11-06 14:29

Tak for svaret leonard.
Det er lykkedes mig at finde en Kvinde, der har samme Oldemor som jeg. Faktiskt gennem LF Database, hvor jeg i lang tid har haft en efterlysning liggende. Dvs, det er vist hendes Mand der bestyrer slægtsforskningen,og lagde en kontakt ind på hjemmesiden, det er jo fantastiskt. Her vil jeg gerne takke dig for interessen, og især en stor TAK til Tom Stryhn.
Mvh Rytter Knægten