/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
nordsted1 - blacklistet
Fra : miritdk
Vist : 761 gange
10 point
Dato : 29-08-06 08:10

kan du svare i det her spørgsmål ??

til jer andre hvis i er nysgerrige så er der vist kludder med at lukke op for blacklistefunktionen - jeg har her blacklistet nordsted1 - så får vi se

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 15 point
Dato : 29-08-06 08:38

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-06 08:44

nååååhh - men nu kan du ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-06 08:45

nååååhh - men nu kan du ikke

Citat
Her er listen over de brugere som er blevet "blacklistet" fra dette spørgsmål. Bemærk hvis du ønsker at udelukke en bruger fra alle dine spørgsmål fremover, skal du gå ind under brugerens profil, og trykke på blacklist knappen.

Nordsted1

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-08-06 09:06

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-06 09:10

hyyyyyyyyyyyl - lad være med at forskrække mig e.c

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-06 09:12

Tak for svaret Nordsted1. overser du rækker tunge

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-06 09:19

oplysning til nysgerrige:

nordsted1 og jeg har skrevet private meddelelser omkring dette - og jeg gjorde det at jeg blacklistede nordsted1 - ophævede den igen og derpå blackede i spørgsmålet og kun det - sidstnævnte kan ikke ophæves

FINALE

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-08-06 09:23

Kan man så godkende en spørger man har sortlistet i spørgsmålet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-06 09:28

ser da sådan ud e.c

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-06 13:24

Jeg har gjort mig til talsmand for dette synspunkt før, men gentager gerne:
Citat
Blacklist funktionen hører ingen steder hjemme i et offentligt forum som dette. Og da slet ikke når man som bruger ikke kan aflæse om man deltager i en cencureret debat eller ej.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-08-06 13:30

Det vil jeg ikke give dig ret i Molo.
Hvis brugere chikanerer et spørgsmål, mener jeg at det kan være på sin plads at hælde dem ud af spørgsmålet.
Chikane er ikke det samme som dyb uenighed.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-06 14:42

1 - 0 til e.c

(men hvor er det nemt at bare overse hvad man ikke gider have med at gøre )

og molokyle - det her var en test udledt af en privat samtale mellem nordsted1 og mig Nordsted er absolut ikke på min blackliste - hmm det er der vist ingen der er ... endnu

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-08-06 15:21

Ok så vil jeg liste ud i mørket.
[ V]>>[ ]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-06 17:39

Korrekt hr. emesen ...men det er nu en gang 'prisen' for at ryge cigaren i et demokrati. Hvis man stiller spørgsmål til almenheden i et åbent offentligt forum bør alle kunne komme til orde

Forekommer der i den forbindelse et decideret stafbare forhold i form af chikane, injurier, ærekrænkelse mv. er det en domstolsafgørelse, som må ligge til grund for en brugers evt. udelukkelse for at komme til orde, subsidiært en afgørelse hos indehaveren af dette forum. Kandu.dk har klart meldt ud at man tager affærer overfor strafbare forhold ...ellers ikke (kan tolkes lidt løst og gummi-agtegt ...indrømmet!).

En fri debat og viden-/meningsudveksling bør ikke kunne begrænses af den enkelte bruger. I modsat fald er det i mine øjne rent til grin at have emner som : Politik, Social politik, Andre interesser, Filosofi, Religion, Faglige organisationer, Seksualitet, Markedsføring mv. på skemaet, da alle disse diskussioner/debatter/emner vil bygge på et subjektivt skøn, således at en evt. filtrering af input vil 'mudre' debatten. Sidst set ....du ved hvornår e.c

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-06 17:44

Jeg ved ikke om I kan huske en kampagne som hed/hedder: 'Freedom of speech' her på nettet?

Det var en blå sløjfe: http://www.eff.org/br/brstrip.gif

Kandu.dk kunne passende mærke indlæg, hvor spørgeren IKKE har blacklistet andre brugere med denne lille blå sløjfe (Blue Ribbom) i form af en ikon.

Blot en tanke til overvejelse?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-06 17:50

..så kan man på forhånd også se om spørgeren er interesseret i et svar/en kommentar eller blot vil afstive sit ego

Hjemmesiden for denne tankegang findes her: http://www.eff.org/

..og jeg støtter dette initiativ. Ikke blot for kandu's skyld, men for verdensfredens

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-06 18:05

Ps. miritdk -> Jeg er godt klar over at du, Nordsted1, e.c m.fl. ikke har problemer med hinanden i den retning. Det er en generel betragtning over 'fænomenet', som jeg senere idag vil oprette en tråd om her på sitet i kategorien kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-06 19:23

Nåeh ja... skulle I have lyst at deltage? Så er der mulighed for at give sit besyv med her:

http://www.kandu.dk/spg92949.aspx

</MOLOKYLE>